Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@21:02:43 GMT

سپاه برای وقوع سیل احتمالی در حالت آماده باش است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۴۰۲

سپاه برای وقوع سیل احتمالی در حالت آماده باش است

فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: سپاه ناحیه چگنی برای وقوع سیل احتمالی در آماده باش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، سرهنگ پاسدار محمد علیزاده در جلسه ستاد بحران سپاه ناحیه چگنی که در سالن جلسات سپاه ناحیه چگنی برگزارشد، با اشاره به هشدارهای سیلاب اظهار داشت: بسیج و سپاه برای مقابله با وقوع احتمالی سیل در این شهرستان، در آمادگی کامل برای امدادرسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ظرفیت سالن‌های صالحین و حسینیه سپاه ناحیه شهرستان جهت اسکان اضطراری مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی با اشاره به بازدید میدانی و بررسی نقاط آسیب‌پذیر شهرستان، عنوان کرد: گردان‌های بیت‌المقدس و گروههای جهادی نیز در آماده‌باش کامل هستند و در صورت احتمال وقوع سیلاب آماده خدمات‌دهی به مردم می‌باشند.

وی تصریح کرد: مردم عزیز شهرستان چگنی با حفظ خونسردی ؛منازلی که در حریم رودخانه ها هستند تخلیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه چگنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌مهدی مهرور‌ بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی ‌به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

گفتنی است تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی‌، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه‌ها و برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی به عمل آید.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است