Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:10:10 GMT

لغو جشن‌های روز ملی کویت به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۴۰۸

لغو جشن‌های روز ملی کویت به خاطر کرونا

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، در بیانیه هیأت وزیران این کشور آمده است: شرایط ویژه کنونی، اتخاذ تدابیر ویژه ای را برای محافظت از سلامتی شهروندان کویتی می طلبد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت وزیران تصمیم گرفته تا تمامی فعالیت های ملی و مردمی را برای روز ملی کویت تا اطلاع ثانوی تعلیق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت کویت پیش‌تر ابتلای ۳ نفر به ویروس کرونا در این کشور را تأیید کرده بود. در میان مبتلایان به ویروس کرونا در کویت، یک تبعه عربستان سعودی نیز حضور دارد.

همچنین سازمان هواپیمایی کویت اعلام کرد که تمامی پروازها از مبداء عراق و بالعکس ممنوع است.

دولت کویت همچنین روز دوشنبه گذرگاه مرزی «صفوان» با عراق را بست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی کویت کرونا ویروس کرونا جشن های ملی لغو کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کویت خواستار پرهیز از تشدید تنش‌ها در منطقه شد

وزارت خارجه کویت در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار پرهیز از خطرات تشدید تنش در منطقه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه کویت در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نگرانی خود را از وضعیت کنونی خاورمیانه ابراز و خواستار  پرهیز از خطرات تشدید تنش در منطقه شد.

وزارت امور خارجه کویت افزود: نگرانی خود را از ادامه تشدید تنش نظامی اعلام می‌کنیم و خواستار خویشتنداری و پرهیز از خطرات تشدید تنش هستیم.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • کویت خواستار پرهیز از تشدید تنش‌ها در منطقه شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش