Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری شاهد حضور اولین سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی زاگرس و مرصاد بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری شاهد حضور اولین سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی زاگرس و مرصاد بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن کردستانی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وجود ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان، اظهار کرد: در سال جاری ۲۰۵ قرارداد واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی استان با مساحت حدود ۹۲ هکتار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این ۲۰۵ قرارداد صرفا مربوط به واحدهای صنعتی بوده و این امر بیانگر حرکت خوبی است که در بهبود فضای کسب و کار استان انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بیشترین سهم قراردادهای منعقد شده را مربوط به دو شهرک صنعتی زاگرس و هرسین اعلام کرد و افزود: شهرک صنعتی زاگرس ۱۰۸ قرارداد و شهرک صنعتی هرسین ۲۰ قرارداد واگذاری زمین داشته است.

 به گفته کردستانی، بیشتر این قراردادها نیز به ترتیب مربوط به گروه صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، کانی های غیر فلزی و صنایع فلزی بوده است.

 کردستانی دربار روند ساخت و ساز اراضی که قرارداد آنها منعقد شده نیز تاکید کرد: در ازای ۲۰۵ قرارداد واگذاری که داشتیم برای  ۵۴ مورد مجوز احداث بنا صادر شده است.

 وی با اشاره به تلاش‌هایی که در استان کرمانشاه برای جذب سرمایه‌گذاران انجام شده، یادآور شد: امسال برای اولین بار شاهد جذب سرمایه گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی استان شامل دو شهرک صنعتی زاگرس و مرصاد اسلام آباد غرب بودیم.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم رونق شهرک های صنعتی استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا زمینهایی که قرارداد آنها چند سال است راکد مانده و ساخت و ساز در آنها صورت نمی گیرد را فسخ کرده و مجدد به سرمایه‌گذاران جدید واگذار خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهرک های صنعتی سرمایه گذاران خارجی رسانه سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس

بهرنگ قربانی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

وی به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین