Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:13:14 GMT

۱۵۱هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۴۹۱

۱۵۱هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان کشف شد

سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی هفته گذشته در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، تخریب یک محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی سوخت کش و ۶ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان زاهدان ۱۵۱ هزار و ۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق شامل ۵۷ هزار و ۴۳۰ لیتر گازوئیل،۳۷هزار لیتر نفت کوره،۷ هزار و ۴۰۰ لیتر بنزین و ۵۰ هزار لیتر قیر قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۸دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت قاچاق زاهدان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت قاچاق زاهدان انتظامی سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت قاچاق زاهدان انتظامی سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: ماموران بخش انتظامی کشکوییه، حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود  افزود:در بازرسی از خودروی توقیفی، ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

جانشین انتظامی رفسنجان  با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق باک‌های اضافه و خودرو‌های سواری به خصوص در ایام پر تردد نوروز از شهروندان خواست هر گونه خبری را در این خصوص به سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب