Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@12:18:23 GMT

7 زوج زرندی با پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۵۱۲

7 زوج زرندی با پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند

به همت جامعه بسیج زنان شهرستان زرند، 7 زوج راهی خانه بخت شدند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در آستانه ولادت باسعادت امام محمد باقر (ع) به‌منظور گرامیداشت فرخنده ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد کوثر جشن ازدواج هفت زوج جوان در قالب پیوند فاطمی در مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان زرند برگزار شد.

عفت شریعتی‌کوهبنانی طی سخنانی با تبریک پیوند آسمانی این هفت زوج جوان و آرزوی خوشبختی در تمامی مراحل زندگی برای آنها اظهارداشت: خانواده، مهم‌ترین بنیان اجتماعی در اسلام است که بایستی بر پایه معنویات، عشق، محبت، شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم زرند و کوهبنان در مجلس یازدهم ابراز داشت: زوج‌های جوان بایستی با الگوگیری از زندگی سراسرتاریخی حضرت زهرا (س) همدلی و سازگاربودن در زندگی را در اولویت قرار دهند و ازدواج در فرهنگ اسلامی پیوندی مقدس و امری پسندیده است،  برگزاری این جشن‌ها نقش موثری در ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه دارد.

 اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هدف از برگزاری جشن ازدواج این زوج‌های جوان، نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان، و کم هزینه عنوان کرد و افزود: این مراسم معنوی و ‌فرهنگی  به همت جامعه بسیج زنان زرند، موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و تنی چند از خیران  برگزار شده است.

انتهای پیام/80022/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج بسیج جامعه بسیج زنان ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی

روز دوشنبه جوان ۱۹ ساله‌ای که در اطراف کرج حین انجام کار با دستگاه کشاورزی دچار قطع عضو از ناحیه زانوی پای راست شده بود که نیاز فوری به انتقال به مرکز پیوند عضو در کمترین پیدا می‌کند.

حوالی ساعت ۱۴:۲۵ درخواستی مبنی بر انتقال هوایی این مصدوم که نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی جهت پیوند عضو بود از واحد EOC اورژانس استان البرز به سازمان اورژانس استان تهران اعلام شد.

 بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمد و پس از ۲۴ دقیقه در کرج به زمین نشست.

مصدوم توسط آمبولانس کرج به پد عظیمیه منتقل سپس توسط بالگرد استان تهران از این پد به پرواز و در ساعت ۱۵:۲۰ جوان حادثه دیده به صورت هوشیار و با علائم حیاتی پایدار در ساعت ۱۵:۲۰ به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد