Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرنشین مقتدر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک پیروزی دشوار به دست آورد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری 2 - 3 تیم فوتبال لیورپول در خانه‌اش مقابل وستهام به پایان رسید.

در این بازی ورزشگاه «آنفیلد»، پس از اینکه واینالدوم در دقیقه 9 لیورپول را پیش انداخت، دیوپ در دقیقه 12 گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم ابتدا وستهام به وسیله فورنالس در دقیقه 54 پیش افتاد اما لیورپول با استفاده از اشتباه فابیانسکی، سنگربان رقیب توسط صلاح در دقیقه 68 به گل تساوی رسید. در نهایت مانه در دقیقه 81 گل برتری میزبان را به ثبت رساند. داور یک گل دیگر این بازیکن را به خاطر آفساید نپذیرفت. در نهایت لیورپول با کسب بیست  و ششمین برد فصل، 79 امتیازی شد و با رکورد بردهای متوالی تاریخ لیگ برتر انگلیس که در اختیار منچسترسیتی است، مساوی کرد. حالا قرمزها برای قطعی کردن قهرمانی به تنها 4 برد دیگر در 11 بازی باقی مانده نیاز دارند. در حال حاضر منچسترسیتی با 22 امتیاز کمتر  از تیم کلوپ در رده دوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ

این روز‌ها که مهدی تارتار با ملوان انزلی روی ابر‌ها رژه می‌رود، شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند چنین لحظاتی برای انزلی چی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر تکرار نشده است.

ملوان به قدری در همه سال‌های گذشته گرفتار مسائل مختلف بود که بعضی‌ها به سختی به یاد می‌آورند همین روز‌های خوب در انزلی با یک مربی کروات که آن زمان بسیار ناشناخته بود، رقم خورده است.

بهترین عملکرد ملوان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به فصل سیزدهم باز می‌گردد. جایی که تیم دراگان اسکوچیچ با ۴۴ امتیاز فصل را در رتبه هفتم به پایان رساند.

با این حال ملوان هم اکنون جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده و می‌تواند با ادامه روند خوب خود در بازی‌های آتی، بهترین عملکردش در تاریخ لیگ را به ثبت برساند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # باشگاه ملوان ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید