Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل انجام مراحل ضد عفونی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های عفونی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی تا پایان هفته تعطیل شد.

به گزارش قدس آنلاین، بنا به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین انجام مراحل ضد عفونی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی نظیر آنفولانزا و کرونا،‌ کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در بست شیخ طوسی حرم مطهر و کلیه کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از امروز ششم تا پایان روز جمعه نُهم اسفندماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از لغو ویژه‌برنامه «سه‌شنبه‌های فرهنگی» در روز سه شنبه ششم اسفند به همین دلیل خبر داد.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتابخانه آستان قدس رضوی ویروس کرونا آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با افزایش تعطیلی!

به گزارش جماران؛ جمال رستم زاده، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت:

موضوع افزایش تعطیلات هفته از یک روز به دو روز سالهاست در راهروی دولت و صحن مجلس در رفت و آمد است و البته با همان مصوبات نیم بند بخش زیادی از کشور در بخشهای گوناگون اداری، تولید و صنعت و آموزش و پرورش و... مدتهاست که پنجشنبه را تعطیل و به جمعه پیوند داده و حالا تلاش برای تصویب لایحه دولت برای افزایش تعطیلات تلاش می‌کند تا هم صورت قانونی به این وضعیت بدهد و هم آن را فراگیر کند. 

حالا چرا؟ سوالی است که جواب‌های متنوعی درباره آن طی سالها مطرح شده است. تصور کنید از بهینه سازی مصرف انرژی تا افزایش صله ارحام را در میان این پاسخ‌ها می‌توان دید. لکن آن‌چه مهم است اینکه بخش‌های اقتصادی به ویژه بخش خصوصی هم درباره اصل این تصمیم و هم درباره روز برگزیده دولتی‌ها برای تعطیل کردن بیشتر کار و فعالیت همیشه حرف و حدیث‌هایی داشته‌اند. اینکه تعطیلات یک روزه و جبران این کاهش در ساعت کار روزهای هفته به کاهش بهره‌وری و تولید و همچنین دستمزد کارگران منجر می‌شود‌ و یا همزمان نبودن این روز با تعطیلات جهانی به روابط بین‌المللی تجار آسیب می‌زند از جمله گلایه‌های فعالان این حوزه است.

اما آنچه مهمتر است اینکه باید بپرسیم درست در طلیعه سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و همه به تلاش و کوشش و افزایش بهره‌وری تولید سفارش شده‌اند واقعا کاری بر زمین مانده تر از تعیین تکلیف این لایحه نبود؟

جهش تولید با مشارکت مردم با افزایش تعطیلات نیروی کار و کارخانجات و مراکز تولیدی چه تناسبی دارد؟

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • چالش دنباله‌ دار تعطیلی پنجشنبه یا شنبه | مرکز پژوهش‌ ها: فعلا دست نگه دارید