Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:59:27 GMT

۲ باب مغازه فروش تجهیزات پزشکی در ارومیه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۵۵۶

۲ باب مغازه فروش تجهیزات پزشکی در ارومیه پلمب شد

لعیا صدیق راد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص کمیاب‌شدن و افزایش قیمت ماسک و لوازم پزشکی، طی یک روز از ۱۰ واحد فروش و شرکت پخش در ارومیه بازدید شد.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها ۲ مغازه به دلیل احتکار و گرانفروشی ماسک بهداشتی با هماهنگی و دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه پلمب و از ادامه فعالیت آنها تا تعیین تکلیف پرونده جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ مرکز اطلاع‌رسانی دارو و سموم جهت رسیدگی در اسرع وقت اعلام کنند.

به گزارش ایرنا پس از اعلام وجود مواردی از کرونا در کشور، برخی افراد سودجو اقدام به افزایش قیمت و احتکار ماسک و لوازم پیشگیری از کرونا کردند که این امر با شکایت شهروندان مواجه و با انجام بازرسی‌ها در سطح کشور صدها هزار عدد ماسک و محلول و ژل ضدعفونی کشف شد.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو ویروس کرونا آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو ویروس کرونا آذربایجان غربی سازمان غذا و دارو ویروس کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری می‌باشد، گفت: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.
محمد خوران افزود: از شهرداری‌ها و اصناف استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان انتظار می‌رود از فعالیت شهر‌بازی‌ها، پارک بازی‌ها و زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده‌اند جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه بهره برداران و مالکین می‌بایست تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده‌کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند، گفت: از همشهریان در خواست می‌شود در هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد