Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های امیر قلعه‌نویی کذب است و از سپاهان شکایت می‌کنیم.

به گزارش شریان نیوز،  محمد حسن انصاری فرد درباره آخرین موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به برگزار نشدن دیدار با سپاهان بیان کرد: روز گذشته سپاهان به دلایل مختلف که من تنها به ۳،۲ مورد اشاره می‌کنم، هیچ عزم و اراده‌ای برای برگزاری این بازی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دروغ و کذب می‌گویند تماشاگران اجازه ندادند آن‌ها سمت ورزشگاه بیایند درحالیکه فرمانده یگان ویژه اصفهان که باید به شرف او درود بفرستیم، با ذکر واقعیت گفت خود سپاهان دوست نداشت به ورزشگاه بیاید و هیچ مشکلی برای انتقال اتوبوس تیم سپاهان به ورزشگاه وجود نداشت.

بازیکنان مصدوم و بدون تماشاگر بودن بازی سبب شد سپاهان عزمی برای بازی کردن نداشته باشد

او افزود: رُک و راست می‌گویم سپاهان ۲،۳ بازیکن مصدوم داشت و به همین دلیل نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند. از طرفی طبق دستور وزارت بهداشت به سازمان لیگ تماشاگران این تیم هم نمی‌توانستند به ورزشگاه بیایند. سوال من این است چگونه استقلال و شهرخودرو با وجود میزبانی بازی‌های شان را بدون تماشاگر برگزار کردند و فقط سپاهان نمی‌خواهد بدون تماشاگر بازی کند؟ مگر چنین چیزی امکان دارد؟

سپاهان مهندسی شده بازی نکرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا سپاهانی‌ها از روی عمد و مهندسی شده بازی را برگزار نکرده اند، گفت: دقیقا همین است. پرسپولیس حدود ۴۵ دقیقه قبل از شروع بازی برای گرم کردن به زمین رفت. طبق قانون تیم‌ها باید یک ساعت و نیم قبل از شروع بازی در ورزشگاه باشند و الان سپاهانی‌ها با ادعایی واهی و کذب می‌گویند هواداران اجازه ندادند به ورزشگاه بیاییم. اتوبوس ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه وارد ورزشگاه شد و ساعت ۱۶:۲۰ بازیکنان این تیم به رختکن رفتند، اما هیچ یک از نفرات این تیم حتی در راهرو‌های ورزشگاه حاضر نشد. خودم شاهد هستم هیچکس از رختکن سپاهان بیرون نیامد.

بیشتر بخوانید: جاودانی: کمیته انضباطی امروز پرونده دیدار سپاهان با پرسپولیس را بررسی می‌کند/ در سریع‌ترین زمان ممکن حکم می‌دهیم

سپاهان چه زمانی در راهرو گرم کرده که اکنون بار دومش باشد؟

او افزود: ورزشگاه خالی از تماشاگر است و زمین به آن خوبی دارد. آیا بازیکنان سپاهان باید بروند و در رختکن گرم کنند؟ مگر سپاهان تاکنون در رختکن و راهرو گرم می‌کرده که الان بار دوم باشد؟ ادعا می‌کنند ما ساعت ۱۷ آماده بازی بودیم. جلال مرادی، ناظر بازی با شهامت اعلام کرد: باشگاه سپاهان شما که می‌خواستید بازی کنید و ساعت ۱۶:۲۰ آماده بودی اگر به واقع عزم و اراده‌ای داشتی چرا فهرست بازیکنان خود را ارائه نکردید؟

سپاهان فهرست بازیکنانش را به ناظر بازی نداد

انصاری فرد افزود: ارائه دادن فهرست تیم جزء قوانین بازی است. مگر جلال مرادی ۲ بار سمت رختکن سپاهان نرفت و درخواست فهرست نکرد؟ چرا به او فهرست بازیکنان سپاهان را ندادند؟ با این حساب ادعا می‌کنید ما ساعت ۱۷ آماده بودیم؟ پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه که از رختکن بیرون آمد باز هم آماده بازی بود.

صحبت‌های قلعه نویی کذب است و از سپاهان شکایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حرف‌های امیر قلعه نویی را کامل رد می‌کنم و این صحبت‌ها باطل و کذب است. تیم ما تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با گرمکن در راهرو‌های ورزشگاه نقش جهان بود، اما سپاهان عزمی برای برگزاری بازی نداشت. ما می‌دانیم اکنون کمیته انضباطی باید عادلانه رفتار کند. انتظار داریم این کمیته قانون را اجرا کند. البته سپاهان تهمت‌ها و افترا‌هایی به باشگاه پرسپولیس زده است که به این دلیل امروز (دوشنبه) شکایت می‌کنیم. باشگاه سپاهان همه را به بازی گرفته است. اینکه نشد بگوئیم امروز دلم می‌خواهد بازی کنم و فردا دلم نمی‌خواهد.

بیشتر بخوانید: پیروانی: سپاهان برای کدام بازی در راهرو تمرین کرده است؟

کمیته انضباطی عادلانه رفتار می‌کند و باید بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود

انصاری فرد افزود: طبق نظر تمام کارشناسان این بازی باید ۳ بر صفر شود و اطمینان دارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عادلانه رفتار می‌کند. تیم‌هایی مثل سپاهان جای پرداختن به اینگونه حاشیه سازی‌ها و مسائل کذب و دروغ، باید خود را قوی کنند. سپاهان به دلیل داشتن ۳،۲ بازیکن مصدوم و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی نمی‌خواست با ما بازی کند. به همین دلیل فدراسیون و کمیته انضباطی وظیفه دارند قاطعانه با این مسائل برخورد کنند و غیر از این هم انتظار نداریم.

استوکس برای هر غیبت در تمرین و بازی باید به ترتیب ۳ و ۵۰ هزار دلار به پرسپولیس بدهد

او درباره آخرین وضعیت آنتونی استوکس با تیم پرسپولیس و غیبت‌های غیرموجه این بازیکن گفت: استوکس تاکنون به ایران نیامده، اما قراردادش را به شکلی تنظیم کرده ایم که برای هر جلسه غیبت در تمرینات ۳ هزار دلار و هر بازی ۵۰ هزار دلار باید به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. با توجه به شرایط قرارداد مبلغی که از ما گرفته است پس می‌گیریم و هیچ ضرر مالی نمی‌کنیم.

قراردادمان محکم است و کل خسارت را از او می‌گیریم

انصاری فرد افزود: اکنون بهانه استوکس برای نیامدن به ایران بیماری کرونا است، اما نامه‌ای که برای مدیر برنامه‌های او نوشته ایم، برای خودش هم ارسال کرده ایم و تمام این موارد را به استوکس گفته ایم. تمام موارد حاشیه‌ای در قرارداد او که بسیار محکم است آمده و می‌توانیم کل خسارت مان را از او بگیریم.

منبع: شریان

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی بدون تماشاگر انصاری فرد قلعه نویی ساعت ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها