Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:51:45 GMT

استکی: امیدوارم ملی‌پوشان تابوشکنی کنند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۶۲۳

استکی: امیدوارم ملی‌پوشان تابوشکنی کنند

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بچه‌ها از لحاظ روحی و فکری بسیار آماده هستند و امیدوارم بچه‌ها این بار تابوشکنی کنند.

به گزارشر "ورزش سه"، علیرضا استکی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان در آستانه اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا اظهار داشت: تا امروز به خاطر لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک در چین و انتشار ویروس کرونا در ایران، دو بار به ما شوک وارد شده و برنامه‌های تیم ملی دچار تغییر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود سفر زودهنگام ملی‌پوشان، خدا را شکر بچه‌ها آماده هستند و تلاش‌ می‌کنیم از زمان ورود به اردن ادامه تمرینات خود را تا شروع مسابقات در این کشور پیگیری کنیم.

 

وی در خصوص اینکه سفر زودهنگام ملی‌پوشان برنامه‌های کادرفنی را دچار مشکل نکرده است، گفت: بچه‌ها از لحاظ روحی و فکری بسیار آماده هستند و تنها منتظر شروع مسابقات هستند و امیدوارم بچه‌ها این بار تابوشکن باشند. به این تیم بسیار امیدوار هستم، چرا که این تیم شخصیت تیمی بسیار بالایی دارد.

 

سرمربی تیم ملی بوکس با تاکید بر اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا از مسابقات جهانی سخت‌تر است، گفت: در مسابقات قهرمانی جهان تعداد بوکسورهای بیشتری حضور دارند و همه نفرات مدعی نیستند و می‌شود به قرعه نیز امیدوار بود، اما مسابقات کسب سهمیه المپیک با حضور بهترین‌ها برگزار خواهد شد. در این مسابقات قطعا پس از پشت سر گذاشتن اولین حریف، در شب دوم با یک بوکسور خوب و مدعی مواجه خواهیم شد.

 

استکی ادامه داد: مسابقات کسب سهمیه المپیک یک تورنمنت سنگین است و امیدوارم نتایج خوبی از این تورنمنت نصیب بوکس ایران شود. اعتقاد دارم ورزش یک بازی است که یک سر آن برد و یک سر دیگرش شکست است. ما به کار خودمان اعتقاد داریم و در این مدت نیز بدون حاشیه کار خود را انجام دادیم. اگر قرار بود این تیم سرمربی خارجی داشته باشد تنها دو میلیارد هزینه آن بود، اما تنها 200 تا 300 میلیون صرف آماده‌سازی تیم و بچه‌ها شده است که آنها نیز خدا را شکر از شرایط  راضی بودند.

 


 

 

 

  بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس مسابقات کسب سهمیه المپیک ملی پوشان بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

در مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل، هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل و در فینال تپانچه 25 متر بانوان هانیه رستمیان در رده پنجم ایستاد.

هانیه رستمیان در دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویدادهای برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بود.

رقابت‌های تفنگ 50 متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد