Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، لیورپول در آخرین بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان وستهام بود و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. گل‌های این بازی را واینالدوم در دقیقه ۹، صلاح در دقیقه ۶۸ و مانه در دقیقه ۸۱ برای لیورپول به ثمر رساندند و زنندگان گل وستهام هم عیسی دیوپ در دقیقه ۱۲ و فورنالس در دقیقه ۵۵ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول با این برد ۷۹ امتیازی شد تا در صدر لیگ برتر یکه‌تازی کند. وستهام هم با ۲۴ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد. در این دیدار ترنت الکساندر آرنولد هافبک لیورپول بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. آرنولد ۲ پاس گل و رابرتسون ۱ پاس گل در بازی برابر وستهام به ثبت رساندند. آرنولد در این فصل موفق به ثبت رکورد شگفت‌انگیز ۲۴ پاس گل شده است.

لیورپول با برتری برابر وستهام با رکورد ۱۸ پیروزی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس برابری کرد و قرمزها تنها یک پیروزی برای رسیدن به رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در تاریخ لیگ برتر فاصله دارند.

کد خبر 486721 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!