Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترنت الکساندر آرنولد خیلی زود به رکورد 25 پاس گل در لیگ برتر انگلیس دست یافت.

طرفداری- در جریان برد 3-2 لیورپول مقابل وست هم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، ترنت الکساندر آرنولد پاس گل های اول و سوم تیمش را داد تا به آمار 12 پاس گل در فصل جاری برسد.

به گزارش وب سایت آماری اپتا، ترنت الکساندر آرنولد (21 سال و 140 روز) اکنون به سومین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر پس از سسک فابرگاس (20 سال و 134 روز) و وین رونی (21 سال و 63 روز) بدل شد که آمار 25 پاس گل از خود به جای می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه برخلاف دو نفر دیگر، آرنولد به عنوان مدافع کناری مشغول بازی است.

همچنین آرنولد موفق شد به رکورد 12 پاس گل فصل گذشته خود در فصل جاری نیز برسد و این در حالیست که هنوز 11 هفته تا اتمام لیگ برتر انگلیس باقی مانده است. این درحالیست که هیچ مدافع دیگری در تاریخ لیگ برتر موفق نشده به چنین رکوردی در یک فصل مسابقات دست یابد.

لازم به ذکر است؛ رایان گیگز با 162 پاس گل بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر انگلیس است و الکساندر آرنولد با 25 پاس گل به صورت مشترک در رتبه 175م جدول قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترنت الکساندر آرنولد لیگ برتر انگلیس پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد

تین نیوز

در سال ۱۴۰۲ با جابه جایی بیش از ۳۱ میلیون نفر رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در فضای مجازی نوشت: به حول و قوه الهی و با حمایت های دولت سیزدهم و وزیر محترم راه و تلاش همکاران خدوم راه آهن و همت شرکت های مسافری ریلی بخش خصوصی، در سال ١۴٠٢ با جابجایی ٣١ میلیون و ٧٨۴ هزار نفر، رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد.

پیشتر خبرگزاری ایرنا هم در آماری از وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود: ترانزیت بار توسط بخش ریلی، در سال ۱۴۰۲، به میزان یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن است که در مقایسه با سال پیش از آن (یک میلیون و ۴۳۳ هزار تن) ۱۰ درصد افزایش داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)
  • رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد