Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در حال حاضر فاکتور‌های قهرمانی را دارد، چون هم از لحاظ بازیکن و هم از لحاظ تاکتیکی تیمی است که پتانسیل گرفتن حداقل یک جام را دارد. تاریخ انتشار: 08:40 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۷۷۴

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشحالم که استقلال روند رو به رشد خود را با مجیدی حفظ کرده است، اما این استقلال نکات منفی زیادی دارد که علتش می‌تواند تعداد بازی‌های زیاد در مدت کم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه استقلال اصلا فرصت بدنسازی نداشته است و این مشکل بدنی در اواخر بازی نمایان می‌شود، همانگونه که یک شنبه شب دیدیم در دقایق پایانی ذوب‌آهن به گل رسید اما خوشبختانه آفساید اعلام شد، این یک اعلام خطر برای استقلال است که بازیکنان در دقایق پایانی دچار ضعف بدنی می‌شوند. 

وی ادامه داد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود اول از همه نباید راحت گل بخورد، استقلال در چند بازی اخیر خود در همه بازی‌ها گل دریافت کرده است و این آمار اصلا برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خوب نیست. در همین بازی یک‌شنبه شب شاید اگر واکنش‌های حسینی نبود استقلال بیشتر از یک گل دریافت می‌کرد. حتی مجیدی به این نکته هم پی برده است و تغییرات زیادی در خط دفاعی ایجاد می‌کند تا به آن سیستم ایده‌آل در خط دفاع برسد اما همچنان این ایراد به خط دفاعی استقلال وارد است.

پیشکسوت استقلال درباره نقاط ضعف دفاعی این تیم گفت: این تیم از عمق دفاع و سانتر از جناحین دچار مشکل است، در بازی با الاهلی دیدیم مهاجم این تیم از عمق دفاع حرکت کرد و با دروازه‌بان تک به تک شد که منجر به پنالتی و گل شد. با یک سانتر از جناحین تیم استقلال گل دریافت کرد. قطعا الان زمان تغییر سیستم نیست و مجیدی تنها کاری که می‌تواند بکند پوشش نقاط ضعف خط دفاع است.

بیاتی‌نیا در پایان درباره احتمال قهرمانی استقلال هم عنوان کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود اول باید در جدول به ثبات برسد، اینکه الان استقلال رده سوم جدول است باید این جایگاه را در ابتدا حفظ کند و بعد خیز بردارد برای جمع امتیاز و قهرمانی. در ضمن استقلال در حال حاضر فاکتورهای قهرمانی را دارد چون هم از لحاظ بازیکن و هم از لحاظ تاکتیکی تیمی است که پتانسیل گرفتن حداقل یک جام را دارد.

بیشتر بخوانید: مجیدی: از نتیجه بازی راضی‌ام، اما از کیفیت نه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال محسن بیاتی نیا استقلال ذوب آهن هم از لحاظ خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، رکوردی که برای سالهای نسبتا طولانی در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار داشت، در لیگ بیست و یکم از سوی تیم فرهاد مجیدی ربوده شد تا استقلال در قامت پرامتیازترین قهرمان فوتبال حرفه‌ای ایران مطرح شود.

استقلال در لیگ بیست و یکم 68 امتیاز به دست آورد تا با اختلاف معنادار نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد. البته آبی‌ها در هفته پایانی فرصت دستیابی به هفتادمین امتیاز فصل را هم داشت اما تساوی بدون گل برابر نفت مسجدسلیمان در روز جشن قهرمانی، رویای تیم استقلال را نقش بر آب کرد.

این در حالی است که حالا پرسپولیس در شرایطی راهی آبادان شده که 49 امتیاز از 23 بازی این فصل کسب کرده و تنها در یک حالت رکورد تیم مجیدی را خواهد شکست: پیروزی در تمام بازیهای فصل. در این صورت پرسپولیس 70 امتیازی خواهد شد و این رکورد جاودانه را در اختیار خواهد داشت.

بهترین قهرمانان فوتبال ایران را در زیر می‌بینید:
1. بیست و یکم: استقلال 68 امتیازی (فرهاد مجیدی)
2 و 3. بیستم و نوزدهم: پرسپولیس 67 امتیازی (یحیی گل‌محمدی*)
4 و 5. بیست و دوم و شانزدهم: پرسپولیس 66 امتیازی (یحیی گل‌محمدی و برانکو)
6. هفدهم و چهارم: پرسپولیس و فولاد 64 امتیازی (برانکو و فرانچیچ)
* در لیگ نوزدهم یک نیم فصل گابریل کالدرون هدایت پرسپولیس را برعهده داشت

نکته جالب اینکه پرسپولیس در دو قهرمانی نخست یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در فصول 16 تیمی موفق شد به رکورد 67 امتیازی برسد و در حالی که انتظار می‌رفت این آمار دست نیافتنی باشد، فرهاد مجیدی رکورد یحیی را شکست. همچنین پرسپولیس در اولین قهرمانی با برانکو نیز 66 امتیاز به دست آورد و در آن فصل با اختلاف 9 امتیازی نسبت به ذوب‌آهن عنوان قهرمانی را به دست آورد.

البته در بین پرامتیازترین تیمها باید به نایب قهرمانانی اشاره کرد که در حالت عادی با این تعداد امتیاز باید جام را بالای سر می‌بردند؛ این افسوس بزرگ در ابتدا به سپاهان می‌رسد که در لیگ بیستم و همچنین فصل گذشته، 65 امتیاز به دست آوردند اما چیزی بیشتر از نایب قهرمانی نصیبشان نشد. به عبارتی سپاهان در 17 فصل از لیگ برتر با این حدنصاب امتیازی می‌توانست قهرمان شود اما تیم مورایس و نویدکیا به پرسپولیس سرسخت یحیی گل‌محمدی خوردند.

همچنین پرسپولیس در لیگ بیست و یکم با 63 امتیاز نتوانست قهرمان لیگ برتر شود، آن هم در شرایطی که برانکو در اخرین فصل حضورش با امتیاز کمتر جام را بالای سر برده بود. به عبارتی تیمهای پرسپولیس و سپاهان در این سه فصل، استاندارد یک تیم نایب قهرمان را هم افزایش دادند و احتمالا این فصل هم پرسپولیس و استقلال با بیشتر از 60 امتیاز دستشان از جام کوتاه خواهد ماند.

فراموش نکنید که استقلال که تا اینجا با 50 امتیاز صدرنشین است، در صورت پیروزی در تمام مسابقات خود شانس این را خواهد داشت تا اولین قهرمان 71 امتیازی فوتبال ایران لقب بگیرد. همچنین اگر استقلال یک لغزش داشته باشد و با شش برد و یک تساوی فصل را به پایان برساند، اولین تیم تاریخ این باشگاه خواهد شد که 69 امتیاز به دست می‌آورد.

پیش از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران هیچ تیمی در لیگ برتر به متوسط 2.2 امتیاز به ازای هر بازی نرسیده بود و برای سالهای طولانی از متوسط دو امتیازی هم دور بود اما حالا اوسمار و نکونام شب را با رویای اولین قهرمان 70 امتیازی به پایان می‌رسانند، رویایی که ژوزه مورایس هم در ابتدای فصل به تیمش دیکته کرده بود اما هرچه گذشت آنها از این حدنصاب تاریخی دور و دورتر شدند.

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد