Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: مطابق با پیش بینی‌های هواشناسی استان ایلام، سامانه بارشی از دیروز وارد استان ایلام شد و باعث بارش‌های سیل آسا تا صبح امروز سه شنبه در استان شده است.

بر همین اساس بارش باران باعث طغیان روخانه های فصل در مناطق مختلف استان و انسداد یک مسیر ارتباطی شده است.

طبق اعلام راهداری شهرستان آبدانان، محور آبدانان - میمه (گوراب) به علت ریزش بسته شده و مردم فعلاً از مسیر آبدانان -دره شهر تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام آب منطقه استان ایلام، با توجه پیش بینی بارش شدید باران طی امروز و فردا در سطح استان، در جهت مهار سیلاب‌های محتمل، برنامه تخلیه مخازن سدها در دست اقدام قرار گرفته است.

این سدها شامل، سد دویرج دهلران، کنگیر ایوان و سد ایلام است.

جاده‌های استان لغزنده هستند

رئیس پلیس راه استان ایلام در خصوص رعایت مقررات رانندگی و احتیاط در جاده‌های لغزنده استان هشدار داد و اظهار کرد: برابر پیش بینی‌های هواشناسی بارش باران از دیروز در استان آغاز و امروز نیز ادامه دارد.

سرهنگ رضا همتی زاده عنوان کرد: در این شرایط جوی می‌طلبد رانندگان مراقب سطح لغزنده جاده‌ها باشند و به قوانین راهنمایی و رانندگی نیز توجه کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه جاده‌های استان کوهستانی و پرپیچ و خم هستند و با بارش نزولات آسمانی احتمال ریزش کوه وجود دارد حتی المقدور از ترددهای غیر ضرور در جاده‌ها خودداری کنید.

وی گفت: متاسفانه بیشتر تصادفات جاده‌ای در زمان بارش نزولات آسمانی رخ می‌دهد و رانندگان در این شرایط باید به صورت هوشیارانه عمل کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از حضور فعال نیروهای پلیس راه ایلام، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در محورهای مواصلاتی واماده باش کامل جهت خدمات رسانی به رانندگان خبر داد.

آماده باش در سطح استان

مدیر کل بحران استان ایلام نیز اعلام کرد: یک سامانه بارشی نسبتاً قوی به سطح استان وارد شده و تا روز چهارشنبه در استان ماندگار است.

سعیدرضا کریمیان تصریح کرد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات و ترددهای غیر ضرور خصوصاً در جاده‌های فرعی و کوهستانی خودداری کنند.

مدیرکل بحران استانداری ایلام یادآور شد: همچنین کشاورزان و دامداران عزیز ضمن توجه به هشدارهای صادره برای آنان تمهیدات لازم را بیندیشند.

کریمیان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان در حالت آماده باش هستند.

کد خبر 4862413

منبع: مهر

کلیدواژه: رودخانه بارش باران ایلام انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج استان ایلام پلیس راه جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید

 
به گزارش تابناک، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان