Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به عنوان ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مجموعه شهرداری تبریز معرفی شد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: مقرر شده کلیه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری تبریز با هماهنگی این اداره کل، اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از این بیماری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین حسن‌زاده افزود: بر اساس دستورالعمل های پیوستی وزارت بهداشت و درمان، برنامه‌های متعددی در این خصوص تدوین و برای تمامی مناطق و سازمان‌ها ارسال شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه شهرداری تبریز نیز تاکید ما بر رعایت بهداشت فردی است. همچنین کارشناسان این اداره کل توسط رابطین بهداشت مناطق و سازمان‌ها اقدامات ضربتی بازدید از سطح منطقه و سازمان‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از توقف تمامی برنامه‌ها، همایشها و گردهمایی در این مجموعه خبر داد و گفت: همچنین مقرر شد، مواردی در قالب بروشورها و پیام‌های آموزشی در خصوص آشنایی با بیماری کرونا از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و اداره کل سلامت شهرداری تهیه و در بین مناطق و سازمان‌ها توزیع شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، حسن‌زاده یادآور شد: هر گونه برنامه ای در این خصوص بر اساس مصوبات ستاد استانی خواهد بود و مطابق تصمیم آنها در سازمان‌های مختلف مجموعه شهرداری اهم از قطار شهری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقدامات لازم همچون ضدعفونی پله‌های برقی و آسانسورها در قطار شهری، ضدعفونی کردن ایستگاه‌های اتوبوس و...انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مجموعه شهرداری شهرداری تبریز سازمان ها کل سلامت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بیمه سلامت در خدمت به سلامت جامعه نقش مهمی دارد و در اسلام نیز در زمینه توجه به سلامت فردی و عمومی تأکید شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در حوزه سلامت کار‌های باارزشی صورت گرفته است ولی هنوز مردم مطالباتی دارند.

وی گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند که سلامت روح و جسم بشر تأمین شود و تأکید دین بر حفظ جوانی جمعیت، پیشگیری، ورزش و رعایت بهداشت، پرهیز از استرس و فشار‌های روحی، تأکید بر روزه و پرهیز از زیاده روی در خوردن و آشامیدن و تأکید بر ازدواج اقداماتی در زمینه تأمین سلامت جسم و روح است.

مدیر کل بیمه سلامت استان نیز گفت: دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معادل ۸۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آنان رایگان بیمه شده اند.

مجیدی افزود: در زمینه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج نیز ۵ هزار میلیارد تومان در اختیار بیمه سلامت قرار داده شده است و ۶۳ هزار نفر مبتلا به این بیماری‌ها نشان دار شده اند.

وی گفت: در زمینه جوانی جمعیت نیز قانون حمایت از خانواده نیز ۲۰۰ هزار نفر از مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال را بیمه کرده ایم.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: ۴ هزار و ۵۸۰ نفر زوج نازای نشان دار در استان داریم و برای خدمات نازایی ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله