Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنان آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی درباره فضیلت ماه رجب در ماه استغفار و بندگی خداوند را می‌شنوید. تاریخ انتشار: 08:51 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۰۲۸

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر ببینید: توصیه رهبر انقلاب درباره استفاده از برکات ماه رجب

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماه رجب امام علی صابر خراسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی با وجود اینکه در تابستان سال گذشته با وضعیت پیچیده‌ای آلومینیوم اراک را در دست گرفت، تیمی ساخت که توانسته جزو میانه جدولی‌ها باشد و در جام حذفی هم با عبور از سد نساجی مازندران مرحله یک هشتم نهایی برسد ولی اتفاق مهم و جالب توجه برای آنها کسب امتیاز و موفقیت برابر تیم‌های مدعی ازجمله پرسپولیس، تراکتور و سپاهان به شمار می‌رود.

آلومینیوم اراک با هدایت مجتبی حسینی نمایش نزدیکی را مقابل همه مدعیان لیگ برتر داشته و به راحتی امتیاز نداده که توانسته تاکنون پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهد و تراکتور را در تبریز متوقف کند تا این تیم‌ها از صدر جدول دور بمانند.

اما اتفاق جالب که فقط پرسپولیس پس از شکست برابر شاگردان حسینی گریبانگیرش نشد ولی سپاهان و تراکتور را طلسم کرد، دیدار با آلومینیوم اراک بود که آنها را در وضعیت بحرانی قرار داد.

سپاهان تا قبل از دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم در پنج بازی پیاپی به برتری رسیده و قبل از آن هم هوادار را با 5 گل شکست داده بود، اما در دیدار با شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نقش جهان مغلوب شد تا پس از آن در سراشیبی قرار بگیرد و صدر جدول را هم تحویل بدهد و در پنج بازی متوالی متحمل شکست شود.

تراکتور هم شرایط تقریبا مشابهی داشته و پس از اینکه در تبریز مقابل شاگردان مجتبی حسینی متوقف شد، در دو دیدار اخیرش هم نتوانسته نتیجه بگیرد و برابر ذوب‌آهن و نساجی شکست خورده است.

مجتبی حسینی باید دو روز دیگر (یکشنبه) شاگردانش را مقابل ذوب‌آهن و تیمی که تجربه سرمربیگری در آن  را دارد، هدایت کند که کسب پیروزی در این بازی مهم خارج از خانه می‌تواند آلومینیوم را به رتبه هفتم و یک امتیازی گل‌گهر در رده ششم برساند.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • گل مجتبی فخریان به استقلال (استقلال 3-2 شمس آذر)
  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • (ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!