Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۱۹ دیشب گزارشهای مردمی مبنی بر خودداری از عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا و گران فروشی آنها از سوی برخی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی در مشهد به بازرسان صنوف ارسال شد.

وی اضافه کرد: بازرسان بلافاصله در محل حضور یافته و تخلفات را پیگیری کردند که در نتیجه آن مشخص شد که دو واحد صنفی تجهیزات پزشکی از فروش دستکش یک‌بار مصرف، محلول ضدعفونی کننده و پد استریل به مردم خودداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بازرسان ضمن تشکیل پرونده تخلف برای واحدهای مزبور، لوازم مزبور را از مخفیگاه صنوف بیرون آورده و خود اقدام به فروش آنها به مردم به قیمت واقعی‌شان کردند.

دلداری افزود: یک واحد عرضه تجهیزات پزشکی نیز شب گذشته بنا بر گزارشهای مردمی اقدام به گران فروشی ملزومات پیشگیری از کرونا کرده بود به طوری که جعبه دستکش یک بار مصرف ۱۷۵ هزار ریالی را به قیمت ۳۷۰ هزار ریال به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: برای واحد متخلف مزبور پرونده تخلف تشکیل و وی وادار به عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا به قیمت اصلی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با هرگونه گران فروشی یا خودداری از عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا توسط واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۱۷۳۰ یا ارسال پیامک به شماره ۳۱۳۴۱۲۴ به بازرسان اطلاع دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پیامک تجهیزات پزشکی مشهد صنفی کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ملزومات پیشگیری از کرونا تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟

جام جم آنلاین؛ بر اساس آخرین اعلام شهرداری کرمانشاه، زمینی به وسعت حدود ۴۰ هکتار در محدوده کمربندی به سمت پلیس راه «عین الکش» برای احداث شهرک ضایعات کرمانشاه انتخاب شده و در حال حاضر با همکاری سایر دستگاه‌ها جوانب مختلف احداث شهرک در این زمین در حال بررسی است.

اما رئیس اتحادیه آهن فروشان کرمانشاه  معتقد است، نه تنها وجود یک شهرک ضایعات برای شهر کرمانشاه کافی نیست، بلکه شهرکی که احداث می‌شود نباید از محدوده شهر فاصله خیلی زیادی داشته باشد و باعث ایجاد ترافیک خصوصا در محدوده بزرگراه کربلا شود.

کوروش امیری ، با بیان اینکه بارها از ایجاد شهرک ضایعات در کرمانشاه استقبال کرده و احداث این شهرک را تنها راهکار ساماندهی واحدهای صنفی ضایعات می‌دانیم، گفت: اما برای احداث این شهرک باید شرایطی رعایت شود که از یک سو مشکلی برای مردم ایجاد نکند و از سوی دیگر واحدهای صنفی ضایعات نیز راغب به جابجایی به مکان جدید باشند.

وی یکی از مهمترین مواردی که در تعیین تکلیف شهرک ضایعات باید مد نظر قرار گیرد را مکان و راه دسترسی آن دانست و افزود: اگرچه چنین شهرکی نباید در دل شهر باشد، اما اگر فاصله بیش از ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری از شهر داشته باشد نیز باعث ایجاد ترافیک و مشکلات تردد خواهد شد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان کرمانشاه که ضایعاتی ها نیز رسته‌ای از این صنف هستند، خاطرنشان کرد: خصوصا اگر این مکان در محدوده کمربندی به سمت پلیس راه عین‌الکش باشد، باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشکل ترافیکی در مسیر بزرگراه کربلا ایجاد نکند و شاهد راه افتادن خودروهای ضایعاتی در این مسیر نباشیم.

امیری تاکید کرد: راه‌اندازی یک شهرک در این محدوده برای تجمیع ضایعاتی‌هایی که در محدوده «بیمارستان سینا» فعالیت می‌کند مناسب است، اما باید فکری هم برای ضایعاتی هایی که در «جعفرآباد» فعالیت دارند و تعداد آنها زیاد است و همچنین ضایعاتی‌های سایر نقاط شهر نیز بشود.

وی ایجاد یک شهرک ضایعات را برای شهر کرمانشاه کافی ندانست و عنوان کرد: حداقل دو شهرک ضایعات در دو نقطه نیاز داریم تا همه ضایعاتی‌ها را پوشش دهد و باعث مشکلات ترافیکی هم نشود.

رشد قارچ گونه ضایعاتی‌ها در کرمانشاه

رئیس اتحادیه آهن فروشان کرمانشاه در ادامه از رشد قارچ گونه واحدهای ضایعاتی هم یاد کرد و افزود: اگرچه در سال گذشته طرحی برای برخورد و پلمب واحدهای غیرمجاز اجرا شد و تعدادی از این واحدها را دو بار پلمب کردیم، اما متاسفانه این طرح ادامه پیدا نکرد و این واحدهای غیرمجاز همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

امیری از فعالیت حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ واحد صنفی ضایعاتی در کرمانشاه خبر داد که تعداد زیادی از آنها مجاز بوده و چندین نفر در آنها کار می‌کنند و یادآور شد: مشکل اصلی ما واحدهای غیرمجازی است که مثل قارچ سبز می‌شوند.

وی برخوردهای مقطعی و پلمب را برای ساماندهی ضایعاتی‌های غیرمجاز کرمانشاه کارساز ندانست و تاکید کرد: باید یک کار چند جانبه صورت بگیرد که مهمترین پیش نیاز آن ایجاد شهرک ضایعات است که واحدهای مجاز و قانونمند به محل جدید بروند و بتوان برای واحدهای غیرمجاز هم فکری کرد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان کرمانشاه از زمینه‌های مختلفی که ضایعات فروشان کرمانشاه در آن فعالیت دارند نیز یاد کرد و گفت: برخی در حوزه پلاستیک، برخی در حوزه آهن آلات، برخی در حوزه کارتن و برخی در حوزه نان خشک فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • ۵۸۰ قلم ملزومات پزشکی قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز