Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تاریخ ثبت نام زائران عتبات عالیات نوروزی که مقرر بود از امروز سه شنبه ۶ اسفند ماه آغاز شود به تعویق افتاد. تاریخ انتشار: 08:55 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۰۲۹

محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره ثبت نام زائران عتبات عالیات نوروزی گفت: تاریخ ثبت نام زائران عتبات عالیات نوروزی که مقرر بود از امروز سه شنبه ۶ اسفند ماه آغاز شود به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ثبت نام عتبات نوروزی از یکشنبه هفته آینده ۱۱ اسفند ماه آغاز می‌شود.

آزاد در ادامه تاکید کرد: اولویت‌ها و ساعت‌های مراجعه جهت ثبت نام به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: ثبت نام حج تمتع غیر حضوری انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار میزان، رئیس سازمان حج و زیارت پیش از این درباره بحث هزینه‌های سفر به عتبات عالیات گفت: با توجه به شرایط کاهش ارزش پول ملی در برابر ارز‌های خارجی خیلی نرخ‌ها تغییر نکرده، چنانکه هزینه اعزام زمینی زائران از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و اعزام‌های هوایی نیز از سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان تعیین شده و بسته سفر شامل زیارت شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا بوده و همچنان هم هست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت عتبات عالیات عتبات نوروزی ثبت نام زائران عتبات سازمان حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد