Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: توجه و تقویت ورزش همگانی یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت بهداشت است.

به گزارش ایسنا، مهندس رحمان خدابنده لو اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور برای هفتمین سال پی در پی و با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در مازندران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه در سال جاری استقبال بسیار خوبی از این دوره رقابت‌ها انجام شده است، گفت: ۶۱ تیم برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کردند که تیم گیلان به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی به این مسابقات نرسید.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با اعلام اینکه حضور ۶۰ تیم در یک تورنمنت در سطح کشور بی‌نظیر بود، افزود: سطح کیفی مسابقات به گفته کارشناسان این رشته بسیار بالا بوده و ما در این مسابقات از ظرفیت داوران ملی و بین‌المللی استفاده کردیم و از نظر اجرایی تلاش کردیم که میزان رضایتمندی را افزایش دهیم و این موضوع به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که برای دوره‌های بعد وضعیت حتی بهتر و مناسب‌تر باشد. مسابقات با حضور ۶۰ تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد و خوشبختانه توانستیم در راستای توسعه ورزش در سطح دانشگاه‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم.

خدابنده لو در خصوص برخی گلایه‌های دانشگاه‌ها به لحاظ اعتباری، بیان کرد: سرانه‌های تصویب شده دانشگاه‌ها محقق نشده، ولی با حمایت‌های وزیر بهداشت و پیگیری‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی و کمک‌های سازمان برنامه و بودجه ۱۵۰ میلیارد تومان بابت کمک هزینه غذای دانشجویی به دانشگاه‌ها تزریق شده و همین باعث شد که گشایشی در حوزه دانشجویی ایجاد شود.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در سال‌های بعد این اعتبارات در سال آینده افزایش یابد.

بر اساس اعلام مفدا، وی در ارتباط با دراختیار قرار دادن سالن‌ها و تجهیزات ورزشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: مازندران در این فصل شرایط خوبی داشت و خوشبختانه مسابقات با طراوت خاصی برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی مازندران همیشه در کنار وزارت بهداشت بوده و با تمام توان در کنار ما بوده و هست و از این بابت ار همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش همگاني وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است

رضا نقی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بخشنامه‌محوری برنامه‌های وزارت علوم و استقلال نداشتن دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم بر اساس مصوباتش اختیار عمل بسیاری برای اجرای بخشنامه‌ها به دانشگاه‌ها داده است. اگر این اختیار عمل در شیوه‌نامه‌ها لحاظ نشود، دانشجویان و سایر ذی‌نفعان شکایت کرده و مصوباتی علیه دانشگاه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نقش حاکمیتی آموزش عالی نباید بخش تخصصی آن را کمرنگ کند

وی افزود: در مقرراتی که اخیرا تدوین شده اختیار عمل بیشتری به دانشگاه‌ها ‌داده شده است. به همین دلیل، دانشگاه‌ها می‌توانند بر اساس اقتضائات خود برنامه‌ریزی کنند. شیوه‌نامه وزارت علوم در جهت افزایش اختیارات دانشگاه‌ها است.

نقی‌زاده درباره توقف پذیرش دانشجو در برخی رشته‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که هیچ کدرشته‌-محلی تعطیل نشده است. فقط چراغ برخی کدرشته- محل‌ها برای مدتی مثلا یکسال خاموش شده است. دانشگاه‌ها در صورتی می‌توانند در آن کدرشته-محل‌ها پذیرش دانشجو داشته باشند که آن رشته متقاضی داشته باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با بیان این که هیچ کدرشته‌-محلی در رشته‌های کشاورزی حذف نشده است، تصریح کرد: چراغ کدرشته- محل‌های بدون متقاضی و بدون اشتغال در رشته‌های کشاورزی خاموش شده است و اگر متقاضی داشته باشند، مجدد روشن می‌شود. هدف از این اقدام این است که زمینه‌های تخصصی جدیدی در رشته‌ها پیش‌بینی شود.

وی تاکید کرد: به دانشگاه‌ها گفته شده است که اگر قصد دارند در یک کدرشته-محل دانشجو بگیرند، باید پیوست اشتغال و ارائه کنند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1225481 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • افزایش نظارت‌ بر پسماند بیمارستانی در مازندران
  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر