Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@09:33:12 GMT

قطعه یک آزادراه تهران - شمال افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۰۱۰

قطعه یک آزادراه تهران - شمال افتتاح شد

قطعه یک آزادراه تهران - شمال امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسمی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قطعه یک آزادراه تهران - شمال امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسمی رسید.

منطقه یک آزادراه تهران - شمال از بزرگراه همت پس از تقاطع آزادگان شروع می‌شود و تا شهرستانک در محور کندوان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منطقه روز پنجشنبه هشتم اسفند زیر بار عبور ترافیک می‌رود.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: یک آزادراه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت

تین نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان، گفت: تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت در استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  محسن منصوری در خاتمه سفر دوم رئیس جمهور در استان سمنان درباره مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به استان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت در استان سمنان است که دیروز و امروز انجام شد.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه های صنعتی و احداث راه های دسترسی و زیرساخت های انتقال خطوط برق به معادن از دیگر مصوبات سفر دیروز و امروز هیات دولت سیزدهم به استان است، تاکید کرد: از دیگر مصوبات این سفر می توان به صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری اشاره کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع محور در استان سمنان خبر داد و گفت: تجهیز خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان از جمله مصوبات سفر دوم هیات دولت به استان است.

منصوری از اجرایی شدن تمام مصوبات دور اول سفر استانی هیات دولت که آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود خبر داد و گفت: افتتاح واحد سه و چهار نیروگاه گازی سمنان، افتتاح طرح های ملی مسکن، تکمیل خطوط انتقال آب به گرمسار، تکمیل سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری استان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به سمنان بود.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر نخست دولت مردمی به استان سمنان بیش از سه هزار میلیارد تومان بود، گفت: با توجه به نیاز استان و با دستور رئیس جمهور چهار هزار میلیارد تومان به این استان تخصیص یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود