Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت بحرین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همه پروازهای خارجی خود را لغو کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از البناء، دولت بحرین به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور پروازها از مبدأ فرودگاه‌های بین‌المللی دبی و شارجه را به مدت 48 ساعت لغو کرد.

سازمان هواپیمایی کشوری بحرین اعلام کرد که با همکاری همه مقامات ذی‌ربط اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا همه پروازهای ورودی به فرودگاه بین‌المللی بحرین برای اطمینان از آلوده نبودن به ویروس بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: بحرین لغو پرواز کرونا سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران

با آغاز عملیات وعده صادق، برخی پرواز‌ها به مقصد ایران به حالت تعلیق در آمد، اما با پایان این عملیات و دستیابی ایران به اهداف خود، کشور‌های مختلف به تدریج در حال از سرگیری پرواز‌های خود به و از ایران هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • وضعیت ترافیک هوایی منطقه در حال حاضر (تصویر)
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران