Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که بعمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی و روند صحیح مدیریتی و تعیین و تکلیف بدهی ها و مالیات ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است. اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاریی را سریعتر انجام می دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آنها به بخش خصوصی است. تردید ندارم این بخش می تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این دو باشگاه شود.

سلطانی فر همچنین گفت: تا زمانی که این باشگاه ها دولتی اداره می شوند، مشکلات آنها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال گزارشهای حسابرسی شرکت استقلال منتهی به خرداد امسال به تصویب اعضا رسید.

کد خبر 4862449

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان دراگان اسکوچیچ سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد
  • واگذاری پرسپولیس به 4 بانک، استقلال به یک هلدینگ
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس