Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: تمام پروازهای فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با تاخیر انجام می شود.

رامین آذری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمامی پروازهای امروز فرودگاه شهید بین المللی تبریز تا این لحظه انجام نشده و منتظر تغییر شرایط آب و هوایی برای از سرگیری پروازها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر دید در فرودگاه تبریز صفر بوده و به هیچ عنوان امکان دید به خاطر مه غلیظ وجود ندارد در حالی که حداقل دید در فرودگاه تبریز باید 550 متر باشد تا خلبان توانایی تیکاف را داشت باشد.

آذری با اشاره به اینکه تا این لحظه 5 پرواز برنامه ریزی شده مجموعه تحت مدیریتش انجام نشده تاکید کرد: این پروازها به مقصد تهران و متعلق به شرکت های هواپیمایی آتا و ایرتور بود که تا زمان مساعد شدن شرایط انجام نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در پاسخ به اینکه پروازهای صورت نگرفته چه زمانی مسافران خود را به مقصد خواهند رساند، اظهار داشت: به محض مساعد شدن هوا و کاش مه، همه پروازها به مقصد خود پرواز خواهند کرد.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی استان، از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه شهید مدنی تبریز، جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره های 199 و 04135234701 تماس گرفته و از انجام پروازها و زمان دقیق آنها مطلع شوند.

انتهای پیام/60001
انتهای پیام/60014

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی شهید فرودگاه مديرکل فرودگاه های آذربايجان شرقی رامین آذری تهران مسافر فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی فرودگاه شهید مدنی تبریز ایرتور آتا فرودگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی را که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند، ۹۷۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود ۹۷۰ نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر ۴۰ تا ۴۲ میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست.

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پرواز‌های ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر ۵۰۰ نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و ۴ هتل در مکه و ۶ هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۵ هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد

دیگر خبرها

  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران