Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@20:11:33 GMT

جبهه پایداری ، قالیباف را انقلابی نمی داند؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۲۰۰

جبهه پایداری ، قالیباف را انقلابی نمی داند؟

ساعت 24-ایران نوشت:پایگاه خبری جبهه پایداری به اصولگرایان به زعم خود غیر انقلابی که منتخب مجلس یازدهم شده‌اند، هشدار داد که حالا باید همدلی و همراهی خود با انقلابیون را اثبات کنند.

سایت رجانیوز در گزارشی با تیتر «وحدت در انتخابات خوب بود یا بد؟» با مروری بر انتخابات دوم اسفند و پیروزی لیست اصولگرایان تأکید کرده که یقیناً می‌شد با عدم وحدت در تهران چهره‌های انقلابی‌تری وارد مجلس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این گزارش با بیان اینکه مجلس یازدهم پر است از چهره‌های انقلابی، نام برخی منتخبان همچون مرتضی آقاطهرانی، سید محمود نبویان، سید مصطفی آقامیرسلیم، الیاس نادران، علیرضا زاکانی، فریدون عباسی، جواد کریمی قدوسی، حسین جلالی (مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی) و... به عنوان نمونه‌هایی از این چهرهای انقلابی آورده شده بدون آنکه نام سرلیست اصولگرایان در انتخابات تهران یعنی محمدباقر قالیباف را بیاورد.

در بخش دیگری از این گزارش هم هشدار داده شده: «کسانی که تاکنون مورد انتقاد جریان انقلابی بوده‎اند و اکنون به برکت وحدت و تسامح انقلابیون به مجلس راه یافته‎اند باید بدانند فرصتی دوباره به آنها داده شده تا مدعای خویش را در پیگیری آرمان‎های انقلابی و همدل بودن با انقلابیون اثبات کنند. این مجال، مجالی است که در آینده بدان قضاوت خواهد شد.»

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی فهرست خود را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با شعار «انقلابی، کارآمد و مردمی» و تحت عنوان «فهرست وفاق» منتشر کرد.

اسامی کاندیداهای این فهرست بدین شرح است:

احمد نادری؛ ابراهیم یزدی؛ سمیه رفیعی؛ ابوالفضل ظهره‌وند؛ حسین نجابت؛ عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی؛ زهره سادات لاجوردی؛ زینب قیصری؛ علیرضا سلیمی؛ محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ مهدی عسگری؛ مجتبی زارعی؛ علی‌اصغر پورمحمدی؛ سید نظام‌الدین موسوی؛ مجتبی رحماندوست.

همچنین بنابر روایت فارس، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه فهرست انتخاباتی این جریان سیاسی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: بعد از چندین جلسه با کاندیداهای مختلف، بالاخره به جمع بندی رسیدیم که فهرستی را به عنوان «فهرست وفاق» منتشر کنیم.

وی افزود: شعار این فهرست، انقلابی، کارآمد و مردمی است و ما با هیچ جریان سیاسی اعم از شورای ائتلاف، شریان، امنا و... هیچ وحدتی انجام نداده ایم.

بوربور تصریح کرد: از تمام ۱۶ نفر این فهرست تعهد نامه انتخاباتی گرفته شده است و این افراد با شاخص های جمعیت وفاداران همراه بوده اند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898762

دیگر خبرها

  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند