Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:35:35 GMT

یکصد و ۴۰ تن ماهی در محلات تولید شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۲۵۴

یکصد و ۴۰ تن ماهی در محلات تولید شد

احمدرضا جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه ماهی سردابی و ۸۰ هزار قطعه ماهی گرم‌آبی امسال در استخرهای محلات رها سازی شده بودند.
وی با بیان اینکه۱۷ مزرعه پرورش ماهی قزل آلا در مساحت ۲۹ هزار مترمربع و در ۱۲ روستای محلات فعال است، اظهار داشت:ماهی‌های تولیدی در مزارع محلات، با استفاده از خودروهای مجهز به دستگاه‌های برودتی به شهرهای مختلف استان‌های مرکزی، قم، تهران و اصفهان ارسال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری یادآور شد: سرانه مصرف ماهی در این شهرستان ۹ کیلوگرم است و نیمی از تولید به خارج از شهرستان ارسال می‌شود.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است و قطب تولید ماهیان زینتی و گل و گیاه کشور محسوب می‌شود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی اصفهان پرورش ماهی قم محلات انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، وحید جعفری افزود: یکی از معظلات امروز جامعه تولید و دفع غیر بهداشتی پسماندهاست و با توجه به اینکه در زندگی روزمره مصرف زیادی داریم متاسفانه سرانه تولید زباله در کشور بالاست.

وی ادامه داد: افراد جامعه کمتر به مباحثی مانند استفاده مجدد و بازیافت و دفع غیربهداشتی پسماند‌ها فکر می‌کنند و یا پسماند‌ها در طبیعت رها می‌شود که موجب آلودگی محیط زیست می‌شود.

جعفری تصریح کرد: یکی از معظلات امروز جامعه استفاده بیش از حد پلاستیک در فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها و سوپری‌ها و.. است و همه ما بدون فکر کردن به عواقب و مضرات آن از پلاستیک استفاده می‌کنیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بحث میکروپلاستیک‌ها موضوع داغی در حوزه سلامت است و به دلیل اینکه وارد چرخه زندگی ما می‌شوند بر سلامت تاثیر گذاشته و باید بیشتر مواظبت و دقت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز هم با اشاره به اینکه همه ما باید رفتار مسئولانه نسبت به محیط زیست اطرافمان داشته باشیم، گفت: سعی کنیم کمتر زباله تولید کنیم و در مصرف کمتر پلاستیک دقت داشته باشیم.

دکتر مختاری بیان داشت: در خرید میوه حتی الامکان به جای پلاستیک از سبد و در خرید نان به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده کنیم تا از از آلودگی نان جلوگیری و همچنین در مصرف پلاستیک صرفه جویی شود.

وی ادامه داد: در هنگام مراجعه به طبیعت، کیسه زباله همراه داشته باشیم و نسبت به جمع آوری زباله در طبیعت اقدام کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است