Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه یاسوج گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی فعالیت‌های آموزشی، کلاس‌های درسی دانشگاه یاسوج را تا آخر هفته تعطیل کرده است.

«احمد عریان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در واکنش به منتشر شدن فیلمی از تجمع دانشجویان دانشگاه یاسوج در اعتراض به تعطیل نکردن این دانشگاه در پی شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی افزود: با شیوع ویروس کرونا برای به منظور پیشگیری و رفع نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌های، شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی فعالیت‌های آموزشی، کلاس‌های درسی دانشگاه یاسوج تا آخر هفته تعطیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی خوابگاه تصریح کرد: تخلیه خوابگاه‌های به اختیار خود دانشجویان گذاشته شده و تا زمانی که دانشجویان در خوابگاه هستند ما نمی‌تونیم اجباری بر تخلیه خوابگاه داشته باشیم و تمامی فضای دانشگاه ضد عفونی شده است.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه اعضای هیئت علمی در حال فعالیت های پژوهشی هستند، بیان کرد: در حال حاضر فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس دانشگاه یاسوج دانشگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح