Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:07:43 GMT

دستگیری ۲۵ شکارچی غیرمجاز در اینچه برون

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۲۹۹

دستگیری ۲۵ شکارچی غیرمجاز در اینچه برون

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا سراوانی صبح سه شنبه در خصوص دستگیری شکارچیان اظهارکرد: مأموران گروهان مرزی اینچه برون در پی خبر واصله مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در اطراف تالاب بین المللی آلاگل، ضمن هماهنگی با عوامل محیط زیست و مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مشاهدات نشان داد، ۲۵ شکارچی غیرمجاز مشغول به شکار بوده که مأموران آنها را دستگیر و سلاح آن ها را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی اترک گفت: سلاح های شکاری کشف شده همگی دارای مجوز حمل بوده ولی به علت ممنوعیت فصل شکار، همه شکارچیان به مقر مرزبانی (پاسگاه) هدایت و پس از تشکیل و تکمیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی گنبدکاووس اینچه برون شکارچیان غیر مجاز دستگیری هنگ مرزی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد

رضا شکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گردهمایی مدیران کل سازمان محیط زیست بیان کرد: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در این گردهمایی گفت با توجه به ارزشیابی انجام شده عملکرد یگان حفاظت محیط زیست در سال ۱۴۰۲ یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی را جز ۵ یگان برتر کشوری اعلام نمود.

وی در ادامه افزود: کشف قریب به ۹۰ قبضه سلاح شکاری از متخلفین، کشف بیش از ۳۰۰ فقره تخلفات غیرمجاز شکار و صید و تخریب غیرمجاز محیط زیست، کشف تخلفات در فضای مجازی، اجرای برنامه‌های آموزشی جوامع محلی و دانش آموزان، گشت شبانه روزی و پیشگیری از تخلفات شکار و صید، از جمله فعالیت‌های یگان حفاظت استان در سال گذشته بوده است.

کد خبر 6085269

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان