Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد اکسیر ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب می‌شود. کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت‌های خلاقانه استعدادهای جوان و نوجوان فراهم کرده است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،‌ فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران توسط کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای حضور در بخش اختراعات برگزیده این رویداد تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند.

این رویداد همچون ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب می‌شود. همچنین کانون پتنت با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت‌های خلاقانه استعدادهای جوان و نوجوان فراهم کرده است.

ارائه دیدگاه‌ها، انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری رویکردهای فعالان زیست بوم نوآوری از اهدافی است که برگزاری این رویداد دنبال می‌کند تا همچون پنجره‌ای برای نمایشی متفاوت و هیجان انگیز از برترین اختراعات تاریخ بشر باشد.

کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را با عنوان «اکسیر» برگزار می‌کند. این رویداد جامع با مشارکت تمامی بازیگران زنجیره اختراع تا تجاری‌سازی و با تکیه بر رویکردهای آموزشی، ترویجی و شبکه‌سازی برگزار می‌شود تا راهکاری برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه این حوزه باشد.

ترویج و آموزش در مسیر خلاقیت منتهی به اختراع برای جامعه جوان و پژوهشگر ایرانی، معرفی ظرفیت‌های عملیاتی پتنت برای جامعه سرمایه‌گذار کشور، خلق فرصتی برای الهام‌بخشی، گفت‌وگو و همفکری بین بازیگران زیست‌بوم نوآوری کشور با محوریت پتنت و معتبرسازی مجدد مفهوم پتنت برای بازیگران دولتی و غیردولتی زیست‌بوم نوآوری در کشور برخی از کارکردهای این رویداد معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ترویج آموزش خلاقیت اکسیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کانون پتنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

کمک به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی باکیفیت

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02163103314 و 09966170765 (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس حاصل کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • ثبت ۱۲ فراورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا