Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:01:20 GMT

مراجع تقلید واقعا مخالف قرنطینه کردن قم هستند؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۳۹۳

مراجع تقلید واقعا مخالف قرنطینه کردن قم هستند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید مخالف نشان دادن اولیای حوزه و مراجع با نظر کارشناسان در زمینه قرنطینه قم تهمت ناروا است.

آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست مدرس حوزه علمیه و عضو جامعه مدرسین در این باره گفت: «اخیرا نادانان یا بدخواهان حوزه‌های علمیه، روحانیت و مرجعیت درحد نسبتا گسترده در فضای مجازی وانمود کرده‌اند که مسئولان امرو کارشناسان خواستار قرنطینه قم هستند و این اولیای حوزه و مراجع تقلیدند که مخالفت می‌کنند؛ این دشمنی و تهمت ناروارا باید زدود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگان دین همیشه جزو سردمداران توصیه به رعایت قانون، احترام به نظر کارشناسان بوده و هستند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی قم ویروس کرونا مراجع تقلید قرنطینه مخالفت تکذیب کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار نوروزی با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: مردم، حرم بانوی کرامت و حوزه علمیه محورهای اصلی شهر قم هستند و این محورها باید در انجام اقدامات ارجحیت داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه علمیه و حرم حضرت معصومه (س) روح و هویت شهر قم هستند، افزود: فعالیت‌ها نباید موجب القای ناامیدی به مردم شود.

وی ابراز کرد: حوزه علمیه می‌تواند در راستای جذب سرمایه کمک و همکاری‌های شایانی با مجموعه شهری داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر کادرسازی در مجموعه‌ها تصریح کرد: در مدیریت شهری به تدریج می‌بایست از نیرو و ظرفیت جوانان استفاده شود و تجربه کسب کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: روح معماری ایرانی و اسلامی باید بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود و به این زمینه نیز بایستی توجه ویژه‌ای داشت.

کد خبر 6063721

دیگر خبرها

  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • از دکور جذاب «محفل» تا سوژه‌ای که کارشناس برنامه را شگفت زده کرد
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه