Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان وعده داد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست سال ۱۳۹۹، به بخش خصوصی واگذار خواهند شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در نیمه اول سال 99، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از طریق سازمان خصوصی‌سازی و مصوبه دولت واگذار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصی شدن این دو باشگاه یک اتفاق ملی است. ما در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که به عمل آمده، مراحل تکمیلی را انجام دهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده و با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، این واگذاری را انجام دهیم. خوشبختانه شفافیت مالی، روند صحیح مدیریتی، تعیین و تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها، وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

مجمع سالیانه باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش برگزار شد

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، یک اتفاق خوب ملی است و اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاری را سریعتر انجام می‌دهم. چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال، واگذاری آنها به بخش خصوصی است و تردید ندارم این بخش می‌تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر دو باشگاه شود. تا زمانی که این باشگاه‌ها دولتی اداره می‌شوند، مشکلات آنها ادامه‌دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال، گزارش‌های حسابرسی شرکت استقلال منتهی به تیرماه امسال به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس استقلال مسعود سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس استقلال مسعود سلطانی فر فوتبال پرسپولیس استقلال مسعود سلطانی فر پرسپولیس و استقلال باشگاه استقلال ورزش و جوانان بخش خصوصی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمانبندی پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهمتر از همه مدیریت بهره ور و تداوم اکار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره ور برسانند.

دیگر خبرها

  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال