Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به عنوان ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مجموعه شهرداری تبریز معرفی شد.

حسن‌زاده مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان این مطلب گفت : مقرر شده کلیه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری تبریز با هماهنگی این اداره کل، اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از این بیماری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌زاده افزود: بر اساس دستورالعمل‌های پیوستی وزارت بهداشت و درمان، برنامه‌های متعددی در این خصوص تدوین و برای تمامی مناطق و سازمان‌ها ارسال شده است.

او گفت: در مجموعه شهرداری تبریز نیز تاکید ما بر رعایت بهداشت فردی است. همچنین کارشناسان این اداره کل توسط رابطین بهداشت مناطق و سازمان‌ها اقدامات ضربتی بازدید از سطح منطقه و سازمان‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از توقف تمامی برنامه‌ها، همایش‌ها و گردهمایی در این مجموعه خبر داد و گفت: همچنین مقرر شد، مواردی در قالب بروشور‌ها و پیام‌های آموزشی در خصوص آشنایی با بیماری کرونا از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و اداره کل سلامت شهرداری تهیه و در بین مناطق و سازمان‌ها توزیع شود.

حسن‌زاده افزود: هر گونه برنامه‌ای در این خصوص بر اساس مصوبات ستاد استانی خواهد بود و مطابق تصمیم آن‌ها در سازمان‌های مختلف مجموعه شهرداری اعم از قطار شهری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقدامات لازم همچون ضدعفونی پله‌های برقی و آسانسور‌ها در قطار شهری، ضدعفونی کردن ایستگاه‌های اتوبوس و... انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا مجموعه شهرداری شهرداری تبریز سازمان ها کل سلامت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

دیگر خبرها

  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده