Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:37:05 GMT

سان:رئال به دنبال هالند به جای امباپه در تابستان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۵۵۹

سان:رئال به دنبال هالند به جای امباپه در تابستان

یک روزنامه معتبر چاپ انگلیس ادعا کرد خرید مهاجم نروژی بورسیا دورتموند، برنامه خرید رئال مادرید در تابستان آینده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ارلینگ هالند» مدت کمی است که در تیم دورتموند حضور دارد و بازی می کند.فوروارد 19 ساله نروژی تا اواسط ژانویه بازیکن تیم رد بول زالتسبورگ اتریش بود که به دلیل درخشش زیادی که داشت، مورد توجه بورسیا قرار گرفت و به تیم آلمانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مدت اندک حضورش نزد «وستفالنی ها» به خاطر گلزنی بازیکن محبوب هواداران دورتموند شده است.

اما اکنون خبر می رسد که حتی امکان حضورش در تیمی درجه یک از لالیگا وجود دارد.طبق نوشته امروز روزنامه سان، گلزن نروژی، گزینه خرید شماره یک رئال مادرید شده است.

مدیران باشگاه اسپانیایی حتی این فوروارد را بر کیلین امباپه از پاری سن ژرمن ترجیح می دهند و از حالا برای در اختیارگرفتن او، برنامه ریزی می کنند.

هالند در ازای 20 میلیون یورو به تیم آلمانی ملحق شد و با آن تا سال 2024 قرارداد امضا کرد.او در فصل جاری در 29 بازی برای زالتسبورگ و بورسیا حضور داشته که 39 گل زده است.

برای «زنبورهای ژرمنی» در مدت چند هفته حضورش در 8 بازی ، 11 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید انگلیس امباپه تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه

شاید این اولین هشدار به امباپه برای اتفاقاتی باشد که برای حداقل ۵ فصل آینده در بارسلونا انتظارش را می‌کشند.

کیلیان امباپه ممکن است امشب آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پاری سن ژرمن انجام دهد. با توجه به اینکه در بازی رفت در پارک دو پرنس، او در حد استاندارد‌های مورد انتظار نبود و نتوانست برای پاریس کار خاصی انجام دهد، او می‌خواهد هر طور شده امشب از کابوس حذفی دیگر با تیم محبوبش فرار کند و برای این مهم، او امشب باید بهترین نسحه خود را در زمین بارسا نشان دهد. بنابراین، چشم بسیاری منتظر درخشش ستاره‌ای است که در فصل آینده بازیکن رئال مادرید خواهد بود. 

به نوعی، این یک تمرین برای او با نگاه به آنچه در فصل آینده منتظر او است، خواهد بود.

به یاد هت‌تریک ۲۰۲۱

امباپه از قبل می‌داند تلخ کردن شب کاتالان‌ها چگونه است. او این کار را در سال ۲۰۲۱ با هت تریک در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در نوکمپ انجام داد که عملاً با برتری ۱-۴ پاریس، صعود را در همان دور رفت قطعی کرد. او که در بازی دور از خانه دور یک هشتم نهایی برابر سوسیداد در آنوئتا نیز ستاره پی اس جی بود، بدون شک امشب تعیین کننده‌ترین بازیکن تیمش است. 

همه منتظر یک شب درخشان دیگر از کیلیان هستند. با اینکه کیلیان بهترین فصل خود را پشت سر نمی‌گذارد، او تاکنون در ۴۱ بازی ۳۹ گل زده و ۹ پاس گل داده است. ۶ گل در دوئل‌های اروپایی به ثمر رسیده‌اند، بنابراین اگر پاریس با او بتواند به نیمه نهایی برسد، شانس کسب عنوان آقای گلی رقابت‌ها را خواهد داشت.

رویای امباپه همیشه ترک باشگاه شهرش در اوج بوده است. او به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه، با تمام جام‌های ممکن، پاریس را ترک خواهد کرد، اما برای رسیدن به جامی که هنوز به آن دست نیافته، یعنی لیگ قهرمانان، باید امشب در مونتجویک بهترین شب خود را ثبت کند.

در انتظار هفته‌های کابوس وار

با این حال، سناریوی حذف نیز بسیار محتمل است و اگر این اتفاق بیفتد، اتفاقات بین الان تا پایان فصل برای امباپه بسیار متفاوت خواهد بود. پس از شکست در بازی رفت، موج انتقادات علیه امباپه سرازیر شد. می‌گویند اگر پی اس جی امشب حذف شود و امباپه نتواند بدرخشد، از او به عنوان یک خائن یاد خواهد شد. این بدترین اتهامی است که می‌توان به بهترین بازیکن تاریخ باشگاه زد.

پی اس جی، لیگ فرانسه را عملاً در چنته دارد و لیگ قهرمانان برای کیلیان و همچنین باشگاه اصلی‌ترین هدف فصل است. کیلیان اصلاً نمی‌خواهد امشب از دور رقابت‌ها کنار برود، به خصوص که در صورت رخ دادن این اتفاق، او برای تمام عناوین فردی، از توپ طلا گرفته تا کفش طلا، شانس اندکی خواهد داشت.

امباپه در لیگ جایگاه قبلی خود در ترکیب را از دست داده ولی در لیگ قهرمانان شرایط متفاوت است. او در لیگ در هشت بازی اخیر فقط در یک بازی ۹۰ دقیقه کامل در میدان بوده و اکثرا تعویض شده، اما لوئیز انریکه برنامه‌ای برای بیرون گذاشتن ستاره خود در لیگ قهرمانان ندارد، بدون اینکه به این فکر می‌کند که سال آینده او دیگر در تیمش نخواهد بود. مربی اسپانیایی خوب می‌داند که پاری سن ژرمن بدون امباپه عملا شانسی برای پیشروی در اروپا ندارد.

چشم هواداران رئال به امباپه

برای هواداران رئال مادرید نیز پیروزی امشب پی اس جی با درخشش امباپه انگار پیروزی تیم محبوبشان است. نه تنها به خاطر رقابت ابدی با بارسا، بلکه به این دلیل که اگر امباپه بتواند عملکرد درخشانی داشته باشد، به عنوان اولین هشدار جدی فوق ستاره به بارسا برای اتفاقات فصل آینده تعبیر خواهد شد. چشم میلیون‌ها رئالی امشب به امباپه است، او پاریس و مادرید را امیدوار خواهد کرد؟

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امپاپه ، رئال مادرید ، منچسترسیتی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • خرید جنجالی رئال درخواست جدایی داد!
  • عکس‌| استایل متفاوت و وایکینگی ارلینگ هالند