Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:37:01 GMT

باران و برف استان قزوین را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۵۹۲

باران و برف استان قزوین را فرا می گیرد

مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه بارشی وارد شده به استان قزوین، امروز و فردا در سطح منطقه مستقر می‌شود که از آن بارش‌های جدی را انتظار داریم.

وی بیان کرد: برای فردا چهارشنبه هفتم اسفند ماه با توجه به کاهش محسوس دما و وزش بادهای شمالی بارش برف انتظار می‌رود.

بهروزی تصریح کرد: ضمن این که در برخی نقاط شاهد کولاک خواهیم دید و از ساعات بعدازظهر این سیستم تضعیف شده و به تدریج استان را ترک خواهد کرد اما در این مدت بارش‌های زیادی را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: برای تمامی مناطق استان به طور میانگین بارش‌هایی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیمتر را پیش بینی می‌کنیم که این باش ها فردا چهارشنبه حدود ۱۵ تا ۳۰ میلیمتر پیش بینی می‌شود.

بهروزی گفت: فردا در برخی مناطق استان بارش برف هم خواهیم داشت که میزان آن بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر است.

وی اضافه کرد: به دلیل احتمال بارش‌های فراوان آب گرفتگی و سیلابی شدن برخی معابر عمومی شهری و مسیل‌ها پیش بینی می‌شود که لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای هم ایجاد شود.

بگفته بهروز ی وضعیت هوا در پنجشنبه و جمعه پایدار است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در حال حاضر شهر آبیک با دمای سه درجه بالای صفر و رازمیان با ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده اند.

وی افزود: همچنین دیشب دمای قزوین بین ۸ تا ۱۷ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم در این شرایط هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبر 4862482

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی قزوین بارش برف انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: بارش باران پراکنده مناطق مختلف را فرا می‌گیرد.

وی ابراز کرد: رگبار محلی، رعد و برق مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد که در این میان هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: احتمال آب‌گرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها وجود دارد که هم استانی‌ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

رحمان نیا از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و رختان فرسوده تردد نکنند.

وی از کاهش دمای هوای استان طی چند روز آینده خبر داد و تاکید کرد: هوای زنجان خنک می‌شود.

کد خبر 6084035

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر
  • هشدار سطح زرد هواشناسی استان قزوین 
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد