Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز- سه شنبه-پس از پایان جلسه غیر علنی در مورد رد کلیات بودجه گفت: صبح امروز جلسه ای غیرعلنی با حضور نمایندگان به منظور بررسی بودجه تشکیل دادیم تا مشخص شود که چگونه می توان بودجه را اصلاح کرد؛ با توجه به اینکه دیروز نمایندگان محترم به کلیات بودجه رای ندادند راه حل آیین نامه ای آن چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تبصره ۳ ماده ۱۸۲ آمده اگر کمیسیون گزارش بودجه را رد کند و بعد مجلس نیز آن را رد کند این لایحه باید به دولت باز گردد و دولت مجددا لایحه ارائه دهد، اما این حالت که اگر کمیسیون آن را تایید کند و  مجلس آن را رد کند سکوت دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به موجب بررسی هایی که در هیات رییسه و در مجلس انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که به دلیل وجود سکوت مطابق قانون برنامه این روال می تواند طی شود که لایحه رد شده در مجلس به کمیسیون باز گردد و اصلاح شود و مجددا به مجلس برگردد لذا ما جلسه را ختم می کنیم تا کمیسیون بتواند جلسات خود را با سرعت بیشتری برگزار کند زیرا  تا پایان سال وقت زیادی باقی نمانده است پس راه حل این بود که هر چه سریع تر کمیسیون تشکیل شود لذا از این ساعت کمیسیون شروع به کار خواهد کرد

لاریجانی ادامه داد: دیروز هم آقای پزشکیان در بررسی این موضوع گفتند که لایحه را به کمیسیون ارجاع می دهیم تا رسیدگی بیشتر انجام شود لذا به دلیل ذیق وقت کمیسیون تلفیق از این لحظه جلسات خود را آغاز خواهد کرد تا سریع تر به مجلس اعلام نظر کند و جلسه را ختم می کنیم.جلسه آینده صبح یکشنبه یازدهم اسفند برگزار می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی لایحه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

کد خبر 745016

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • ۵۰۰ میلیارد؛ درآمد تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۳
  • ورود مجلس به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت + جزئیات
  • فردا؛ آغاز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس بررسی می‌شود