Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش های مختلف بیمارستان دولتی "رفیق حریری" در جنوب بیروت برای درمان مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در لبنان اختصاص یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روزنامه المدن چاپ بیروت امروز (سه شنبه) به نقل از «سلیمان هارون» رییس اتحادیه بیمارستان های لبنان با اعلام این خبر، نوشت: در این بیمارستان ۱۴۰ تخت شامل ۴ تخت برای جداسازی بیماران مبتلا و ۱۳۶ تخت برای بیماران مشکوک به کرونا با تمام تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هارون گفت: کادر پزشکی و پرستاری بخش های بیمارستان برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی آموزش های لازم را دیده اند.

وی افزود: افزون بر این، بیمارستان های دولتی شهرهای صیدا و نبطیه در جنوب، بعلبک در شرق و طرابلس در شمال لبنان از امکانات و تجهیزات لازم برای پذیرش و تشخیص اولیه ویروس کرونا برخوردار هستند اما درمان بیماران فقط در بیمارستان رفیق حریری بیروت انجام خواهد گرفت.

رییس اتحادیه بیمارستان های لبنان تصریح کرد: بیمارستان های خصوصی لبنان قادر یا مایل نیستند مبتلایان به  ویروس یاد شده را بستری کنند زیرا به بخش های قرنطینه کامل مجهز نشده اند و هر کدام فقط ۳ یا چهار تخت جداسازی شده دارند.

به گفته سلیمان هارون، تنها کاری که بیمارستان های خصوصی لبنان می توانند انجام دهند این است که وضعیت بیماران را تا تشخیص ابتلا به "کرونا" پیگیری و سپس آنان را به بیمارستان رفیق حریری بیروت منتقل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران

وزیر بهداشت که به قم سفر کرده از بیماران بیمارستان شهید بهشتی قم عیادت کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران بازدید کرد.

 وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت، درمان و هلال احمر قم، بر ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین به بیمارستان شهید بهشتی قم رفت و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به بیماران را بررسی کرد و ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان، ارائه خدمات مناسب به بیماران را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • بیروت ؛ ابراهیم معلوف
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!