Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأتی از جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و فتح به مصر می‌روند تا درباره آتش‌بس میان غزه و فلسطین اشغالی بحث و تبادل‌نظر کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع عربی و فلسطینی اعلام کردند، هیأتی فلسطینی شامل شخصیت‌هایی از جنبش فتح، جهاد اسلامی و حماس هفته جاری به قاهره پایتخت مصر خواهند رفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، هیأت مذکور درباره پرونده آتش‌بس میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هیأت مذکور پرونده آتش‌بس میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از تنش اخیر را مورد بررسی قرار خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه جاری در حمله توپخانه‌ای و گلوله‌باران نوار غزه «محمد الناعم» از رزمندگان جهاد اسلامی را به شهادت رساند و مدعی شد وی قصد کار گذاشتن بمب در مرز غزه را داشته است.

صهیونیست‌ها پس از به شهادت رساندن الناعم با بیل مکانیکی اقدام به بی‌حرمتی به پیکر این شهید فلسطینی کردند. 

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به جنایت صبح امروز صهیونیست‌ها دستکم ۲۰ راکت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک کرد.

رژیم صهیونیستی در ادامه، بامداد دوشنبه هفته جاری با حمله به مناطقی در سوریه دو عضو دیگر جهاد اسلامی فلسطین را شهید کرد و جهاد اسلامی نیز با شلیک دهها راکت پاسخ داد و نهایتا دیشب (دوشنبه شب) آتش‌بس برقرار شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر رژیم صهیونیستی حماس فلسطین رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشار‌های وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روز‌های آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نیتسح یهودا را تحریم کند.

وی ادامه داد: سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی