Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون شک در چند فصل گذشته علیرضا بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و نقش مهمی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت. علیرضا دو فصل گذشته بازی‌های درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و یکی از عوامل اصلی صعود تاریخی پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها بود. به خصوص بازی برگشت نیمه نهایی مقابل السد قطر در تهران که برابر ضربه سر ژاوی در دقیقه ۸۵ یک سوپرواکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها معتقد بودند علیرضا در همان سال مستحق دریافت جایزه مرد سال آسیا بود، ولی در کمال ناباوری این عنوان به عبدالکریم حسن مدافع السد قطر رسید. اما بیرانوند با یکسال تأخیر نامزد دریافت بهترین بازیکن سال آسیا شد، ولی نتوانست این جایزه را به دست بیاورد. بعد از پایان این مراسم بود که دوران افت علیرضا شروع شد و به گفته کالدرون سرمربی نیم‌فصل اول پرسپولیس، بیرانوند تمرکز لازم را ندارد و باید چند هفته استراحت کند. حرف‌هایی که باعث ایجاد حواشی بین علیرضا و سرمربی آرژانتینی شد و دلخوری بیرانوند را به همراه داشت.
اخبار ورزشی- با رفتن کالدرون و آمدن گل‌محمدی که مربی محبوب و مورد علاقه بیرانوند محسوب می‌شود همه امیدوار بودند تا بار دیگر علیرضا به دوران اوجش برگردد و همان گلری شود که فوتبالی‌ها از او انتظار دارند. اما در چند هفته اخیر نمایش بیرانوند آن‌طور نبود که هواداران پرسپولیس رضایت داشته باشند و همین موضوع باعث شد خیلی‌ها از عملکرد گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی انتقاد کنند. اما از آن طرف بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس و ذخیره بیرانوند در چند فصل اخیر هر وقت به میدان رفته فوق‌العاده کار کرده و نشان داده می‌تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد. رادو مجموعاً در این فصل ۷ بار برای پرسپولیس به میدان رفت و در همه این دیدار‌ها موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بعضی‌ها معتقدند بیرانوند بعد از عقد قرارداد با آنتورپ بلژیک تمرکز لازم را ندارد و بهتر است یحیی از رادوشوویچ استفاده کند.
نکته عجیب این است که طی روز‌های اخیر چند کانال هواداری پرسپولیس اقدام به برگزاری نظرسنجی کردند که در این شرایط و مقطع فعلی کدام گلر برای حضور در دروازه پرسپولیس بهتر است؛ که در کمال تعجب در همه این نظرسنجی‌ها رأی رادو بیشتر از بیرانوند بود تا مشخص شود در حال حاضر هواداران پرسپولیس رادو را به بیرو ترجیح می‌دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیرانوند پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بازی پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟

علیرضا بیرانوند و امیررضا رفیعی برای حضور در چارچوب دروازه با هم رقابت می کنند.

طرفداری | بازگشت علیرضا بیرانوند به دروازه پرسپولیس، بار دیگر رقابت را بین دروازه‌بان‌های این تیم داغ کرده است. در این میان، دو چهره که در گذشته ذخیره بیرانوند بوده‌اند، در جام حذفی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

امیررضا رفیعی، دروازه‌بان دوم پرسپولیس، در غیاب بیرانوند فرصتی طلایی برای اثبات خود پیدا کرد و با عملکردی درخشان، توانست چهار کلین‌شیت در چهار بازی کسب کند. این عملکرد خوب، نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس به جدول رده بندی داشت.

احمد گوهری، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، که در ابتدای فصل جاری به آلومینیوم اراک پیوست، در جام حذفی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. او که در ۲۲ بازی برای آلومینیوم به میدان رفته، انگیزه زیادی برای درخشش در این دیدار خواهد داشت.

این دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کنند. تک بازی بودن این مرحله و حساسیت‌های جام حذفی، جذابیت این دیدار را دوچندان می‌کند.

گوهری که در فصل گذشته فرصت‌های کمی برای بازی در پرسپولیس پیدا کرد، حالا در آلومینیوم اراک به دروازه‌بان اول تبدیل شده و امیدوار است با عملکردی درخشان در این دیدار، نظر کادرفنی پرسپولیس را جلب کند.

با بازگشت بیرانوند به تمرینات، رقابت بین دروازه‌بان‌های پرسپولیس وارد فاز جدیدی خواهد شد. عملکرد رفیعی در دوران مصدومیت بیرانوند نشان داد که او رقیبی سرسخت برای گلر اول سرخپوشان خواهد بود و گوهری نیز که در آلومینیام اراک به فرم ایده‌آلی رسیده، منتظر فرصتی برای اثبات خود در پرسپولیس است. بدون شک، درخشش هر کدام از این دروازه‌بان‌ها می‌تواند در سرنوشت پرسپولیس در ادامه فصل تاثیرگذار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک