Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری به صورت مستمر و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا توسط شهرداری شیراز در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، مجتبی زور بخش اظهار کرد: تمامی زیرمجموعه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک آمادگی کاملی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس، اقدامات لازم برای ضدعفونی سیستم حمل و نقلی کلانشهر شیراز در بخش اتوبوسرانی، قطار شهری و پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دستور شهردار در جلسه ستاد مدیریت بحران، این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.

در همین راستا، حسن شاهی، رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز نیز در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری افزود: به منظور افزایش سلامت شهروندان با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم برای ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری مشخص شد.

وی با بیان اینکه رانندگان اتوبوس‌های شهری از جمله گروه‌هایی هستند که روزانه با تعداد زیادی از شهروندان سروکار دارند، تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاکسازی و پارچه تنظیف، همراه با مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان اتوبوس کرده‌ایم.

کد خبر 412170

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شیراز ضدعفونی مواد ضد عفونی مترو اتوبوس شهری مدیریت بحران شهروند ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اتوبوس های شهری پیشگیری از شیوع شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز ۴ اردیبهشت از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان از اوایل دی ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز