Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مردادماه سال جاری بود که اتحادیه جهانی کشتی در خبری از مثبت شدن آزمایش دوپینگ آرتور تایمازوف در المپیک ۲۰۱۲ لندن خبر داد و طبق گزارش این اتحادیه مدال طلای این وزن به کمیل قاسمی از ایران رسید.

اما با گذشت زمان در حدود ۷ ماه، تاکنون مدال طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم به کشتی گیر ارزنده کشورمان اهداء نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی پس از اعلام این خبر در چندین مورد نامه نگاری های مختلفی را با اتحادیه جهانی کشتی و همچنین کمیته ملی المپیک برای تسریع در روند اهدای مدال طلای کمیل قاسمی انجام داده است و مجدانه و مستمر پیگیر این موضوع است.

در نامه نگاری که با درخواست فدراسیون کشتی و از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان با کمیته بین المللی المپیک (IOC) انجام شده است با دیگر موضوع دریافت مدال طلای کمیل قاسمی که از اهمیت بسیار بالایی برای ورزش ایران برخوردار است مطرح شد که جواب کمیته بین المللی المپیک به این نامه به شرح زیر است:

- انجام آزمایش مجدد بر روی نمونه های لندن ۲۰۱۲ صورت گرفته و جهت تعیین نهایی نتایج، زمان لازم است.
- فدراسیون جهانی مربوطه ملزم به رده بندی رسمی مجدد می باشد.
- مورد ذکر شده در جلسه هیأت اجرایی IOC در سال جاری باید مطرح و تصویب گردد.

فدراسیون کشتی، پیگیری ها و نامه نگاری های لازم با مراجع مربوطه را تا حصول نتیجه و دریافت مدال طلای المپیک کمیل قاسمی، انجام خواهد داد.

کد خبر 4862474 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کمیل قاسمی فدراسیون کشتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان دراگان اسکوچیچ فدراسیون کشتی کمیل قاسمی مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند