Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز ششم اسفند ماه ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: محور‌های چالوس و هراز دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران هستند.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه کلانتری تا پل کلاک و محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محور‌های استان‌های البرز، مازندران، تهران، زنجان و چهارمحال وبختیاری بارش برف و باران و در محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، اصفهان، ایلام، خوزستان، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه بارش باران را شاهد هستیم.

وی افزود: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز واقع در استان مازندران، مورخ ۶ اسفند ۹۸، از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

وی افزود: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال و سروآباد - پاوه مسدود هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محور کوهستانی بارش برف فیروزکوه جاده چالوس کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مرکز اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف و آفتابی بوده و شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ابراز کرد: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه از اواخر روز جمعه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان می‌شود، گفت: تا اواخر هفته آینده بارش‌ها مهمان زنجانی‌ها است و در برخی مناطق مناطق بارش‌ها قابل توجه خواهد بود که در این میان شاهد وقوع رعد و برق خواهیم بود که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوای استان هم طی چند روز آینده تغییری نخواهد داشت و دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

کد خبر 6081644

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار زرد بارندگی در استان سمنان
  • آخرین وضعیت آب و هوایی استان قزوین
  • تردد روان محورهای شمالی/ ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین