Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری بحرین ( بنا ) روز سه شنبه با اعلان این خبر دلیل تصمیم خود را بیان نکرد اما به نظر می‌رسد مقامات بحرینی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تصمیم را اتخاذ کرده باشند.

در ادامه خبر خبرگزاری بحرین آمده است: امور هواپیمایی بر همکاری با همه مقامات ذیربط برای انجام اقدامات جلوگیری از ویروس کرونا (Covid ۱۹) تاکید دارد و از همه مسافرانی که به فرودگاه بین المللی بحرین وارد می شوند آزمایش مربوطه انجام می‌شود و در صورت بروز علائم بیماری بلافاصله به مراکز تعیین شده منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

خاطرنشان می‌شود، فرودگاههای امارات عربی متحده از پرتردد ترین فرودگاه‌های منطقه هستند و به همین دلیل احتمال ضریب آلودگی امارات عربی متحده بیش از سایر کشورهای منطقه است. 

امارات عربی متحده در بین کشورهای خاورمیانه اولین کشوری بود که اعلام کرد یک خانواده پنج نفره چینی مقیم در این کشور  به ویروس کرونا مبتلا اما درمان شده‌اند.  

برچسب‌ها بحرین ویروس کرونا آسیای غربی امارات‌ متحده ‌عربی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین ویروس کرونا آسیای غربی امارات متحده عربی بحرین ویروس کرونا آسیای غربی امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات