Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@15:18:08 GMT

۴۲ کارتن ماسک احتکاری در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۹۶۵

۴۲ کارتن ماسک احتکاری در ارومیه کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۲ کارتن ماسک احتکاری با همکاری بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان و معاونت غذا و دارو در ارومیه کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمد اقوامی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از این تعداد ۱۲ کارتن ماسک معمولی و ۳۰ کارتن ماسک فیلتردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در پی کشف این تعداد ماسک، دستور توزیع آنها توسط معاونت غذا و دارو در شبکه‌های دولتی و داروخانه‌های مجاز صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: گشت‌های مشترک ادارات‌کل تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با احتکار، از داروخانه‌ها، کارخانه‌های تولیدی و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و شرکت‌های حمل و نقل بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی امروز گفت: متهم به عرضه برنج با برند تقلبی در مشهد به ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال محکوم شد.   سید مرتضی مدنی افزود: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.   مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج های تقلبی و بی کیفیت در کیسه های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات