Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:12:43 GMT

ترکیه از ایران خطرناک تر است!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۰۷۱

عمرو موسی دبیر کل سابق اتحادیه عرب در گفتگو با شبکه MBC مصر در خصوص ترکیه گفت: ترکیه با هوشمندی کامل میان ۲ قدرت بزرگ یعنی آمریکا و روسیه عمل می‌کند و می‌تواند به هر دوی آنها نه بگوید.

اخبار سیاسی - وی افزود: ترکیه دارای پایگاه اقتصادی قدرتمندی است این به دلیل آن نیست که منابع معدنی مشخصی دارد نه بلکه به دلیل اقتصاد فعال و قدرتمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرو موسی تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی ترکیه بسیار مهم است چرا که این کشور ما بین روسیه و غرب قرار گرفته است. اگر ارتباط این کشور با اتحادیه اروپا نبود نمی‌توانست این تحول اقتصادی و مدیریتی را محقق کند.

وی افزود: ترکیه در خلیج فارس، دریایی سرخ و جنوب دریای مدیترانه حضور دارد.

عمرو موسی گفت: ترکیه از ایران خطرناک‌تر است چرا که می‌تواند با کارت اسرائیل بازی کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه اتحادیه اروپا اتحادیه عرب ایران ترکیه عمرو موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به غرب درباره مصادره اموال مسکو
  • تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین
  • تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه/ضربه دردناک به نیروی هوایی روسها
  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • یکی از خطرناک، رادارگریز و مرگبارترین پهپاد ایرانی | ویدئو
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است