Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، همایش پایانی و مراسم اعطای جوایز به سازمان های برگزیده چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، در روز یکشنبه مورخ 04/12/98، در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد. در این همایش که با حضور ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، فتاح رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از مدیران ارشد نهادهای مهم کشور برگزار شد، شرکت نفت پارس(وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر) موفق شد که با دستیابی به بالاترین امتیاز در فرآیند ارزیابی، به عنوان رتبه نخست و شرکت برتر این دوره معرفی شده و تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت پارس توانست طی چهار دوره شرکت در این جایزه که بر اساس مدل EFQM ارزیابی می‌شود، ضمن تعریف و اجرای پروژه های بهبود، به سرعت رتبه تعالی خود را ارتقا داده و از تقدیرنامه سه ستاره در ارزیابی سال 1397، با سه پله صعود، به تندیس بلورین جایزه در ارزیابی سال 1398 و رتبه نخست در بین 150 سازمان دیگر، دست یابد.

حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل شرکت نفت پارس، پس از دریافت تندیس بلورین چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، موفقیت بدست آمده را مرهون تلاشهای همکاران خود در شرکت نفت پارس دانست که دو مسیر پیشرفت و کمک به محرومین را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.

شرکت نفت پارس به عنوان اولین شرکت تولید کننده محصولات روانکار نفتی در کشور، در سال 1337 تاسیس و بیش از 61 سال است که به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت به عنوان اولین شرکت بورسی ایران، در سال 1346 وارد بازار سرمایه شد و طی سه سال اخیر در نتیجه عملکرد درخشان و سرمایه گذاری های ارزشمند انجام شده، یکی از پربازده ترین سهم های فعال در بازار سرمایه است. ارزش بازار شرکت نفت پارس در بورس، از سال 1396 تا کنون، رشد ده برابری را تجربه نموده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران رشد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت برتر رتبه نخست جایزه ملی تعالی و پیشرفت شرکت نفت پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران

محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: آنا

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس