Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@10:44:52 GMT

«تام کروز» هم درگیر کرونا شد/ عکس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۱۱۹

با گسترش ویروس کرونا کمپانی پارامونت پیکچرز برنامه سه هفته‌ای خود برای فیلمبرداری « ماموریت غیرممکن ۷ » با نقش آفرینی تام کروز در ونیز ایتالیا را به عقب انداخت.

اخبار چهره ها - این استودیو با اعلام بیانیه‌ای مدعی شد در ونیز از تجمع‌های عمومی جلوگیری می‌شود. ایتالیا بیش از ۱۵۰ مورد مبتلا به این ویروس را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی گفت: به دلیل احتیاط‌های فراوان برای حفظ امنیت و سلامت بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی و تلاش‌های دولت محلی ونیز برای متوقف کردن تجمع‌های عمومی، در مقابله با تهدید‌هایی که به خاطر ویروس کرونا وجود دارد، برنامه‌ها خود را برای فیلمبرداری ۳ هفته‌ای فیلم «ماموریت غیرممکن» در ونیز تغییر می‌دهیم. در مدت زمانی که وقفه وجود دارد به عوامل اجازه داده شده تا شروع دوباره فیلمبرداری به خانه هایشان بازگردند.

 

تام کروز در دو فیلم سینمایی بعدی از عنوان «ماموریت غیرممکن» دوباره در نقش قبلی خود، اتان هانت نقش آفرینی می‌کند و قرار است هفتمین فیلم در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) و هشتمین فیلم آن در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

کریستین مک کوایر کارگردانی هر دو فیلم را بر عهده دارد. او پیش از این، فیلم سینمایی «ملت سرکش» در سال ۲۰۱۵ و «فالوت» در سال ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده بود که موفق‌ترین عنوان از «ماموریت غیرممکن بود» و ۷۹۱ میلیون دلار فروخت.

گفتنی است، کمپانی پارامونت که فیلم سینمایی « سونیک خارپشت » را نیز هم اکنون در گیشه آمریکا اکران می‌کند، اعلام کرده به دلیل ویروس کرونا اکران این فیلم را در کشور چین لغو کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماموریت غیرممکن ۷ تام کروز تام کروز کرونا ویروس ماموریت غیرممکن ۷ ماموریت غیرممکن فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت

بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و‌سخنگوی ستاد‌مدیریت بحران استان در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با ریاست استاندار‌برگزار شد، اظهار کرد: سیل چند روز‌گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت دربخش مختلف برجای گذاشت است که بیشتر خسارت‌ها مربوط به زیرساخت‌های جاده ای، برق، کشاورزی، آب، متاز روستایی است.

بیجار معاون عمرامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:از ۴۵۰ روستای درگیر سیل برق ۴۴۵ روستا با تلاش شبانه روزی نیروی‌های برق استان پایدار شده است و برق ۵ روستای باقی مانده تا ظهر امروز نیز پایدار میشود.

وی گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهر‌های جنوبی که درسیل مسدود شده بودند بازگشایی شده اند و‌با فروکش کردن آب تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هم ادامه دارد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امداد رسانی‌های به مناطق صعب العبور که راه دسترسی شان قطع است از طریق بالگرد در حال انجام است و هیچ مشکلی برای تامین نیازی مردم درگیر سیل وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • کره شمالی کلاهک فوق بزرگ موشک کروز آزمایش کرد
  • کره‌‌شمالی موشک کروز فوق‌بزرگ آزمایش کرد
  • (تصاویر) آزمایش موشکی کره شمالی در وسط جاده!