Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@15:10:17 GMT

«وتوکا» از «کاذر» سود بزرگ ساخت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۱۲۳

«وتوکا» از «کاذر» سود بزرگ ساخت

«وتوکا» در بهمن ماه چندان دست به پرتفوی خود نزد و تنها اندکی از سهام «کاذر» را با سود بسیار مناسب به فروش رساند.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سرمایه گذاری توکا فولاد» در بهمن ماه اقدام به فروش 3 میلیون سهم «کاذر» به قیمت 18519 ريال برای هر سهم کرد. به این ترتیب، با فروش 57 میلیارد ريال از این سهم، سود جالب توجه 50 میلیارد ريالی شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، فروش «کاذر» برای «وتوکا» 88 درصد سود داشت.
از سوی دیگر، سهمی برای خرید در این ماه انتخاب نکرد و ترجیح داد با پرتفوی سابق به کار خود ادامه دهد.
«وتوکا» پرتفوی بورسی با حضور 16 شرکت و به بهای تمام شده 1698 میلیارد ريال تشکیل داده که ارزش بازار آن در حال حاضر بالغ بر 26928 میلیارد ريال است. به علاوه، 1528 میلیارد ريال نیز در 23 شرکت غیربورسی سرمایه گذاری کرده است.
بیشترین سرمایه گذاری شرکت در صنعت حمل و نقل انجام گرفته؛ جایی که شرکت های «حتوکا» و «توریل» حضور دارند.
«وتوکا» قصد احداث نیروگاه با سرمایه گذاری 409 میلیارد ريالی را دارد که طبق گزارش منتشر شده در اواخر دی ماه به بهره برداری رسیده است. علاوه بر این، شرکت های زیرمجموعه همچون «کتوکا» طرح تولید مواد نسوز را در هرمزگان آغاز کرده‌اند که تا پایان آذر ماه سال جاری 78 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برآورد شده تا خرداد ماه سال 99 به بهره برداری برسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین

سیدحامد موسوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، نهاد خانواده را از بنیاد‌های اصلی جامعه و تاثیرگذارترین ارکان فرزندآوری و جوانی جمعیت دانست و گفت: در این راستا معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین به عنوان دستگاه متولی مدیریت سرمایه انسانی با موافقت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در اجرای لایحه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موفق عمل کرده است.

وی افزود: این سازمان با اخذ مصوبه‌های لازم به منظور ارائه خدمات حمایتی به کارکنان شاغل خود، این طرح را به مرحله اجرا درآورد و بر همین اساس از زمان تصویب لایحه یاد شده، برای تولد فرزند اول ۴۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۶۰ میلیون، فرزند سوم ۸۰ میلیون و فرزند چهارم به بالاتر نیز ۱۲۰ میلیون ریال به عنوان هدیه تولد در نظر گرفت.

موسوی، ۱۵ میلیون ریال کمک هزینه سفر برای کارکنان مشمول این قانون را از دیگر بند‌های تشویقی لایحه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد و تاکید کرد: اعطای تسهیلات بلند مدت ۳۶ ماهه به‌ازای تولد هر فرزند با کارمزد ۲ درصد برای تولد فرزند اول به میزان ۵۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۷۰۰ میلیون، فرزند سوم یک میلیارد و فرزند چهارم به بالا ۲ میلیارد ریال نیز از تسهیلات تشویقی اعطا شده به کارکنان شهرداری قزوین است.

این مسئول با بیان اینکه حمایت‌های یاد شده در ۲ محور فرزندآوری و ازدواج طبقه‌بندی می‌شود، یادآور شد: مواردی همچون معافیت از پرداخت حق بیمه تکمیلی فرزند به مدت یک سال از زمان تولد، تخصیص مرخصی زایمان ۹ ماهه به بانوان شاغل با حقوق و فوق‌العاده‌های کاری مرتبط، اعطای دورکاری به مادران باردار حداقل به‌مدت چهار ماه، پرداخت کمک هزینه مهدکودک و کاهش ساعت کاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، اهدای هدیه ازدواج (ربع‌سکه بهارآزادی) به کارکنانی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌‎اند و پرداخت تسهیلات بلند مدت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان هدیه ازدواج از جمله اقدامات معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در سال گذشته بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: شهرداری‌ها افزون بر ارائه بسته‌های حمایتی به کارکنان خود در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اقداماتی نظیر احداث و تجهیز اتاق مادر و کودک در اماکن عمومی شهر و اجرای مستمر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و تبلیغات محیطی با موضوع ازدواج، فرزندآوری و رشد جمعیت با همکاری معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات تابعه در برنامه‌های پیش بینی‌شده خود دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد