Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر تهران با ارسال نامه‌ای به حناچی شهردار تهران، درخواست طرح موضوع لغو ۱۰ روزه طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا (طرح کاهش) در شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را مطرح کردند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران پیشنهاد لغو 10 روزه طرح ترافیک به منظور استفاده بیشتر از خودروهای شخصی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای حناچی_شهردار محترم تهران

سلام علیکم؛ احتراما مستحضر هستید که مطابق دستورالعمل کشوری کرونا ویورس جدید (nCov-2019) بر بکارگیری استراتژی کاهش ازدحام جمعی در مکان‌های عمومی جهت کاهش سرعت تکثیر عمومی ویروس مذکور تاکید شده است لذا با عنایت به تراکم بالای جمعیت در اکثر خطوط حمل و نقل همگانی مترو و اتوبوسرانی، پیشنهاد تردد مجاز خودروهای شخصی در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا برای دوره موقت 10 روز آتی به عنوان یک راهکار کوتاه‌مدت برای بررسی در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مطابق اختیارات ماده 9 آیین‌نامه اجرایی قانون الحاق سه تبصره به بند (12) ماده (4) قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1369 هیات وزیران ایفاد می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید نتایج اقدامات را به کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران ارسال نمایند.

محمدجواد حق‌شناس_رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی 

محمد علیخانی_رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل

پیشنهاد مجلس به 3 وزارتخانه برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سالشهرداری: پیشنهاد لغو طرح‌های ترافیکی را به شورای شهر منتقل می‌کنیمتهران| پیشنهاد لغو موقت "طرح‌های ترافیکی" برای کاهش استفاده از حمل‌ونقل عمومیواکنش "پروفسور کرمی" به دروغ‌پراکنی برخی رسانه‌ها برای "القای ترس از کرونا"12 راهکار ساده برای مقابله با احساسات منفی ناشی از ویروس کرونا

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط طرح ترافیک شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ترافیک شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران طرح ترافیک شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ “پیمان کرمی” روز پنجشنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه احتمال اجرای، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر وجود دارد.

کرمی بیان کرد: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/ استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • جاده چالوس رفت و برگشت مسدود شد