Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی توسعه رواق‌های زیرسطحی حرم مطهر رضوی و معاونت اماکن متبرکه بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) بازدید کرد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های توسعه رواق‌های زیر سطحی حرم مطهر و همچنین بخش‌های مختلف معاونت اماکن متبرکه رضوی بازدید و از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی در جریان بازدید از معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، با حضور در مجموعه کارگاه‌های خدمات فنی اماکن متبرکه رضوی از بخش‌های مختلف کارگاه‌ جوشکاری، نقاشی، نجاری، تراشکاری و الکترونیک آن بازدید و با مسئولان و خادمان این بخش‌ها گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی با حضور در مدیریت امور روشنایی و خدمات حرم مطهر رضوی از مراحل آماده سازی چراغانی و نورافشانی ویژه ایام نوروز بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) بازدید کرد و مصطفی فیضی سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز توضیحاتی را درباره فعالیت بخش‌های مختلف این معاونت ارائه داد.

افزایش تمهیدات آستان قدس رضوی برای سلامت زائران بارگاه رضویتماس تلفنی تولیت آستان قدس رضوی با وزیر بهداشت / آمادگی وزارت بهداشت‌ برای حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر‌تولیت آستان قدس رضوی: رشادت‌های مدافعان حرم امنیت ایران و کشورهای منطقه را به ارمغان آورده است

تولیت آستان قدس رضوی همچنین در بازدید از سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(علیه‌السلام) که با همراهی مهندس کاظم ملازم الحسینی مدیرعامل این سازمان انجام شد، از بخش‌های مختلف سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(علیه‌السلام)، موتورخانه‌های حرم مطهر، کارگاه کاشی بارگاه منور رضوی، روند تکمیل گلدسته‌های صحن جامع رضوی و بخش مانیتورینگ تأسیسات حرم مطهر بازدید و در هر بخش با مهندسان و دست‌اندرکاران آن‌ها گفت‌وگو کرد.

گفتنی است، تولیت آستان قدس رضوی در جریان این بازدیدها دستوراتی را برای تسریع انجام پروژه‌ها و اقدامات عمرانی در راستای تسهیل زیارت زائران بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) صادر کرد. همچنین در هر بخش، خدام و کارکنان به بیان نقطه نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی معاونت اماکن متبرکه بخش های مختلف علیه السلام بارگاه منور حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی

مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی گفت: شهروند مسلمان آمریکایی، بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و مجموعه ای نفیس از سکه های تاریخی حکومت های هند به موزه رضوی اهدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از آستان‌نیوز، محمد حسین یزدی‌نژاد در خصوص مجموعه اهدایی مهندس ظفر اعظم مسلمان مقیم آمریکا گفت: از بیش از یکصد کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان و کشورهای استعمار شده همچون آلبانی، اسپانیا، عجمان از شیخ نشین های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، هندروس انگلیس، منطقه کانال، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، ساحل سومالی فرانسه، فجیره شیخ نشین امارات، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی، جزیره موریسسنت لوسیا، گینه اسپانیا با نام فعلی فرنادوپو در این مجموعه تمبرهای تاریخی با ارزشی وجود دارد که بیانگر وقایع تاریخی دولت ها و ملت هاست. 

وی، قدیمی ترین تمبر این مجموعه را متعلق به سال 1870 از قطعه سری پستی جکسون عنوان کرد.

یزدی نژاد، نمایشگاه پان آمریکا 1901، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا 1920، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن 1932، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا 1937، هشتادمین سال پست سریع السیر پونی 1940 ، پرچم کشورهای استعمار شده لهستان، یوگسلاوی، هلند، بلژیک، فرانسه، یونان، دانمارک، کره، زمان جنگ جهانی دوم سال 1943 را موضوع مجموعه ای از تمبرهای قدیمی این مجموعه برشمرد. 

مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی، اشیاء اهدایی کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود 400 سال پیش تا 1948 میلادی را از دیگر نفایس فرهنگی ارزشمندی عنوان کرد که از سوی  مهندس ظفر اعظم مسلمان مقیم آمریکا به موزه رضوی اهدا شده است. 

گفتنی است؛ بر اساس برآورد کارشناسان موزه آستان قدس رضوی این مجموعه قریب به 5 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی