Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوگان اتوبوسرانی شهری بجنورد هر شب بعد از پایان نوبت کاری٬ به صورت کامل برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا٬ ضدعفونی می‌شود. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ ناوگان اتوبوسرانی شهری بجنورد هر شب بعد از پایان نوبت کاری٬ به صورت کامل برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا٬ ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری بجنورد اعلام کرده در صورت نیاز این کار روزانه دو بار نیز انجام خواهد شد.

نماینده مردم قم:‌ مبتلایان به ویروس کرونا در قم در حال بهبودی هستندکورونا یک ویروس دموکرات است900 نفر در کره جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شدند

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود

سعید کمانی تهیه کننده برنامه درباره «خط رو خط» گفت: هدف خط رو خط این است که با زبان طنز بتواند به بعضی از موضوعات اجتماعی که در جامعه شهری داریم بپردازد و شاید بتوانیم در این مسیر فرهنگسازی کنیم.

وی ادامه داد: مثلا موضوع آپارتمان نشینی که بار‌ها درباره آن صحبت شده است، همچنین اخلاق در جامعه، احترام به پدر بزرگ و مادر بزرگ، معاملات، نظافت شخصی، فضای مجازی، راهنمایی و رانندگی، خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان و ازدواج بخشی از موضوعاتی است که به آن در خط رو خط پرداختیم.

کمانی عنوان کرد: در این مجموعه رضا شفیعی جم، خشایار راد، سالار کریمخانی، حمید نیک نبرد و حضور دارند.   ۶۰ قسمت آیتم‌های این مجموعه ضبط شده است و تولید به پایان رسیده و در مرحله تدوین هستیم.

گفتنی است سریال جدید «خط رو خط» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی و کارگردانی پریناز آل آقا با موضوع طنز اجتماعی شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر