Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گروه عظام در شعبه چهارم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

عباس ایروانی، امیر رضا رفیعی، مرتضی روغنی‌ها، حامد خاتمی پور، علی کرم نیا، حسن صفریان و  مهدی شهابی،  ۷ متهم اصلی این پرونده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان این پرونده به اتهام قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو، پرداخت رشوه، جعل اسناد و استفاده از اسناد معجول تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

از دیگر اقدامات این گروه گاز سوز نشان دادن قطعات خودرو بنزین سوز برای پرداخت تعرفه‌های گمرکی کمتر است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عباس ایروانی عظام خودرو مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام تقلب در پرداخت حقوق کارگران علیه تسلا

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، در حالی که همین حالا هم شرکت تولید خودروهای برقی تسلا با کارگران خود دچار چالش است اخیراً یک پرونده جدید هم علیه این شرکت خودروساز به اتهام نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران در دادگاه کالیفرنیا باز شده است.

این پرونده از سوی دو نفر از کارگران سابق تسلا در دادگاه منطقه‌ای ساکرامنتو مطرح شده و آنها از جانب هزاران نفر از کارگران تسلا خواستار دریافت ۵ میلیون دلار خسارت از این شرکت شده اند.

کارگران تسلا می‌گویند این شرکت در پرداخت اضافه کاری، تأمین غذای مناسب و تخصیص زمان استراحت به آنها اهمال کرده و به کارگران مرخصی استعلاجی با حقوق نداده است.

در این حالی شاهد باز شدن پرونده جدید علیه تسلا هستیم که این شرکت در تلاش است تا تکلیف چندین پرونده مربوط به نژادپرستی علیه کارگران سیاه پوست در کارخانه‌ها و انبارهای این شرکت را روشن کند.

همچنین چند شکایت از سوی حدود ۶ هزار کارگر تسلا و یک نهاد حقوق مدنی در کالیفرنیا علیه تسلا هم اکنون مفتوح است.

کد خبر 6076350 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • پدر داماد محکوم به پرداخت دیه شد
  • اتهام تقلب در پرداخت حقوق کارگران علیه تسلا